روستایی: امیدوارم روزی نسخه کامل «برادران لیلا» را نمایش دهیم/ سازمان سینمایی: قرار است سکانس دیگری ضبط شود؟

مدیرکل نظارت بر نمایش و عرضه فیلم در واکنش به اظهارات سعید روستایی گفت: منظور از نسخه کامل چیست؟ یعنی سکانس‌های دیگری قرار است ضبط شود؟ تا جایی که بنده مطلع هستم تا آخرین فریم تدوین شده از این فیلم را به نمایش گذاشتید.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سعید روستایی، کارگردان «برادران لیلا» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما در حیرتیم از این حجم از واکنش مثبت و دل‌نشین. از صمیم قلب‌مان از شما ممنون و سپاسگزاریم و قدردان زمانی که می‌گذارید تا فیلم ما را تماشا کنید هستیم. امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا نسخه کامل‌تر فیلم را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.»

خروج سینما و تئاتر از سبد خانوارها

روح‌الله سهرابی مدیرکل نظارت بر نمایش و عرضه فیلم در واکنش به این اظهارات سعید روستایی کارگردان «برادران لیلا» نوشت: "ابراز امیدواری کارگردان فیلم برادران لیلا برای انتشار نسخه کامل فیلم تعجب‌آور بود!

منظور از نسخه کامل چیست؟ یعنی سکانس‌های دیگری قرار است ضبط شود؟ تا جایی که بنده مطلع هستم تا آخرین فریم تدوین شده از این فیلم را به نمایش گذاشتید الا چیزی که لابد برای سریال شدن فیلم سه ساعته و احتمال واکنش منفی مخاطبانتان از آن چشم‌پوشی کردید! این فیلم بدون حتی یک ثانیه اصلاح و ممیزی منتشر شده است! تاکید می‌کنم؛ حتی یک ثانیه...

فرار رو به جلو نکنید...

ضمنا تشکر از مخاطبان برای دیدن نسخه قاچاق؟! یعنی قاچاق فیلم اقدامی عامدانه بوده؟!

این رشته سر دراز دارد و چنانچه لازم باشد به زودی ابعاد تازه و مهمی از آن منتشر خواهد شد..."

پنجشنبه، ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ بعضی منابع از انتشار نسخه دیجیتال و اکران آنلاین فیلم «برادران لیلا» در فرانسه خبر دادند. همزمان با اعلام این خبر بود که نسخه قاچاق و غیرقانونی فیلم «برادران لیلا » در فضای مجازی در ایران منتشر شد.

کد خبر: 1175897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =