فلاحت‌زاده: مقصر حذف استقلال از آسیا، وزیر ورزش است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام احترامی که برای علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال قائلم، اما وزیر ورزش که این افراد را برای مدیریت در باشگاه استقلال انتخاب می‌کنند، مقصر هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد فلاحت‌زاده، درباره پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی از خود ارائه کردند، اما استقلال توانست نتیجه یک بازی سخت خارج خانه را به دست بیاورد. کسب حداکثر امتیاز در اراک برای استقلال خیلی مهم و حیاتی بود، چون با گرفتن ۳ امتیاز از آلومینیوم همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند. همچنین این پیروزی باعث خواهد شد که با روحیه مناسب و ایده‌آل آماده دیدارهای بعدی به خصوص دربی شود.

جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال مشخص شد

وی با اشاره به اینکه حاشیه‌های پیرامون تیم فوتبال استقلال هیچ  تاثیری روی عملکرد بازیکنان نگذاشته، عنوان کرد: بعد از اتفاقات و آبروریزی‌هایی که بابت حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به بار آمد هواداران خیلی صبوری کردند، چون این حواشی روی عملکرد تیم در مسابقات تاثیرگذار خواهد بود. خوشبختانه بازیکنان و اعضای کادرفنی بدون اینکه تمرکزشان بهم بخورد کار خودشان را به بهترین شکل انجام دادند و نگذاشتند که عدم حضور در آسیا تاثیر منفی روی عملکردشان بگذارد. باید از بازیکنان و ساپینتو تشکر کرد که حتی با وجود این همه مشکلات، تمام توانشان را گذاشته‌اند. نتایج استقلال و روند رو به رشد تیم در این هفته‌ها بیانگر همدلی و اتحاد در تیم است.

حیف است استقلال که ۲ سال پیاپی تیم قدرتمندی داشته، به آسیا نرود

کارشناس فوتبال در مورد اینکه حق باشگاه استقلال حذف از آسیا نیست، تصریح کرد: طرفداران استقلال صبوری کردند و با خرید سهام باشگاه استقلال، این همه کمک کردند. این تماشاگران در سرما و گرما از تیم‌شان حمایت کردند، چطور می‌توانند از محبت‌های هواداران چشم پوشی کنند؟ معلوم نیست یک بازرس نبوده تا به این مدیران گوشزد کند که برای پرداخت مطالبات زمان ندارید و از آنها پاسخ بخواهد که قرار است برای پرداخت بدهی‌ها چه کاری بکنند. همیشه می‌گذارند تا زمان بگذرد و پس از اینکه کار از کار گذشت، با اعلام اخبار حذف تیم محبوب‌شان با روحیه هواداران بازی می‌کنند.

فلاحت‌زاده با اشاره به اینکه مقصران حذف استقلال از لیگ قهرمانان باید جوابگو باشند، اضافه کرد: باید این مشکلات را به دست هیأت مدیره و وزیر ورزش بسپارند تا مورد بررسی قرار بگیرد، چون آن‌ها این دوستان را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. من توقع داشتم، وزیر ورزش که خودش ورزشی بوده از همان ابتدا مستقیم به این ماجرا ورود می‌کرد تا جلوی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شود. خیلی حیف است استقلال که دو سال پیاپی تیم بسیار قدرتمندی داشته، به آسیا نرود. چطور می‌خواهند جوابگوی این همه احساسات بازیکنان و خیل عظیم هواداران باشند؟

مقصر حذف استقلال از آسیا، وزیر ورزش است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه باید مدیر کاربلد و شایسته به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود، تصریح کرد: با تمام احترامی که برای علی فتح‌الله‌زاده قائلم، اما وزیر ورزش که این افراد را برای مدیریت در باشگاه استقلال انتخاب می‌کند، مقصر اصلی است. پرویز مظلومی هیچ‌گاه در کار مدیریتی موفق نبوده و فقط در مسائل فنی تبحر دارد. او مدیر فنی تیم باشد اصلاً مشکلی ندارد، اما اگر به هر دلیلی در باشگاه استقلال ماندگار شود، وجهه خودش را از دست می‌دهد. خیلی‌ها به او توهین می‌کنند که وقتی کاری از دستش برنمی‌آید، چرا در باشگاه مانده است؟ او بازیکن، پیشکسوت، مربی و سرمربی تیم فوتبال استقلال بوده و برای این باشگاه زحمت کشیده، اما زمانی که در هیأت مدیره است و اعلام می‌کند؛ نمی‌دانم، بلد نیستم، آشنایی و اطلاعی ندارم، صرفاً فقط قصد دارد ماندگار باشد.

وی ادامه داد: پُست داشتن و حضور در باشگاه استقلال اصلاً ملاکی بر کاربلدی نیست. اگر می‌توانید کمک کنید، بمانید. اگر نمی‌توانید برای استقلال کاری کنید، بروید و این گونه همیشه محبوب خواهید ماند. حسن روشن همیشه محبوب است، چون هر چه باشگاه اصرار می‌کند که عضو هیأت مدیره شود، قبول نمی‌کند و فقط حرف دل همه استقلالی‌ها را می‌زند. برای او ملاک رشد و پیشرفت استقلال است، ترسی از کسی ندارد و دو پهلو صحبت نمی‌کند. اگر تمام پیشکسوتان این گونه فکر کنند، باشگاه موفق می‌شود، اما اگر مثل این دوستان فقط ملاک حضورشان در هیأت مدیره باشد و به فکر خودشان باشند، هیچ فایده‌ای برای استقلال ندارد.

چرا سر مدیرعاملی باشگاه استقلال دعواست؟

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که گره کار استقلال کجاست، تاکید کرد: این افراد زور و توان مدیریت را ندارند و کسی حرف‌شان را نمی‌خواند. پول استراماچونی که ۵ میلیارد تومان بوده را برداشته و آبروریزی به وجود آمده است. معلوم نیست چه داستانی بوده و پشت صحنه چه اتفاقاتی رخ داده است. اگر کسی ضعف نداشته باشد، با شجاعت واقعیت‌ها را خواهد گفت.  

فلاحت‌زاده با اشاره به اینکه وقتی بدون شناخت از توان مدیریتی افراد، سمت مدیریت به هر کسی می‌دهند، همین می‌شود که برای فوتبال‌مان مشکل به وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: فتح‌الله‌زاده استقلالی است و قهرمانی هم برای باشگاه آورده است، اما قبل از اینکه به باشگاه استقلال بیایید چه دارایی داشته و حالا داشته‌هایش چیست؟ چرا این مدیران به یک باشگاهی که پول نداشته، نرفتند؟ این افراد در کنار استقلال اسم و رسمی پیدا کردند و شناخته شدند. ما هم استقلالی هستیم، ما بازیکنان که بیشتر از این آقایان زحمت کشیدیم. امثال ما بازیکنان، می‌گوئیم که این ستاره را برای استقلال آورده‌ایم و دست، چشم، پاهای‌مان و... را عمل جراحی کردیم. احتیاج به گفتن ندارد که ما استقلالی هستیم، این‌ها چه کاری برای باشگاه انجام دادند؟ چرا سر مدیرعاملی باشگاه استقلال دعواست؟ متاسفانه این ضعف فوتبال ماست، قبل از اینکه از فردی شناخت پیدا کنند، قول و قراری برای آن‌ها بگذارند، به آن‌ها پست مدیریتی می‌دهند و در نهایت فوتبال‌مان و باشگاه‌مان نیز به مشکل برمی‌‎خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =