فیلم‌های سینمایی تلویزیون یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

فیلم‌های شبکه‌های تلویزیونی در ۳ اردیبهشت ماه معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فیلم‌های سینمایی تلویزیون امروز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است: 

فیلم‌های سینمایی تلویزیون چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲

شبکه سه 

«پروفسور دیوانه» ساعت ۱۰، «قصه ببر و شکارچی پیر» ساعت ۱۹ از شبکه سه شیما پخش خواهد شد.

در فیلم پرفسور دیوانه با بازی جری لوئیس، استلا استیونز و دل مور خواهید دید: یک معلم شیمی یک معجون جادویی کشف می‌کند که می‌تواند او را به یک مرد زیبا و جذاب تبدیل کند. همه چیز عالی پیش می‌رود تا این که اثر معجون از بین می‌رود و...

داستان قصه و ببر شکارچی با بازی مین سیک چوی، مان سیک جیونگ و هانگ فا کیم؛ در سال ۱۹۱۵ در سرزمین کره، زمان اشغال کشور توسط ژاپنی‌ها به هنگام جنگ جهانی اول می‌گذرد. چان مان دوک شکارچی ببر به همراه پسر ۱۶ ساله اش سئوک در کوهستان زندگی می‌کنند. دوک در شکار یک ببر همسرش را از دست داده و سعی دارد که از پسرش به خوبی مراقبت کرده و او را به زودی به خانه بخت بفرستد. نیروهای ارتش ژاپن زمانی که در جنگل‌های کوهستانی هستند مورد حمله ببر قرار گرفته و تعدادی از آن‌ها کشته می‌شوند. فرمانده ژاپنی از نیروهای خبره کره‌ای می‌خواهد که هر طور شده آن ببر را شکار کنند. آن‌ها موفق می‌شوند ماده ببر به همراه دو توله آن را شکار کنند. ببر نر که متوجه این موضوع می‌شود عصبانی شده و به آن‌ها حمله می‌کند. آن‌ها برای کشتن ببر نر به نیروهای بیشتری متوسل می‌شوند، ولی ...
 

شبکه پنج

«پوپر و شهر دودکش ها»  ساعت ۹، «دردسرهای استعداد فراوان» ساعت ۱۳:۳۰ و «سقوط» ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

انیمیشن پوپل در شهر دودکش Poupelle of Chimney Town 2020 در مورد جوانی به نام لوبیچی است که میان دود غلیظ دودکش‌ها در شهری دورافتاده زندگی می‌کند. مردم این شهر طی قرن‌ها آسمان را ندیده‌اند و دیگر باور ندارند که ستاره‌ها وجود داشته باشند. اما لوبیچی همراه با هیولایی مهربان به نام پوپل که از زباله ساخته شده است، تصمیم می‌گیرند ثابت کنند که ستاره‌ها واقعی هستند و…

در فیلم دردسر استعداد فراوان  نیکولاس کیج نقش نیک کیج را بازی می‌کند. او مبلغ یک میلیون دلار را دریافت می‌کند تا در جشن تولد طرفدار میلیونر خود شرکت کند. اما بزودی مشخص می‌شود این طرفدار در حقیقت یک رئیس مافیا است و همین باعث می‌شود تا اوضاع بسیار به هم بریزد…

سقوط یک فیلم بقا و دلهره‌آور به کارگردانی و نویسندگی اسکات مان است که در ۲۰۲۲ منتشر شد. بازیگران فیلم گریس فولتن، ویرجینیا گاردنر، میسون گودینگ و جفری دین مورگان هستند. این فیلم دربارهٔ دو زن است که از یک برج رادیویی ۲۰۰۰ فوتی بالا می‌روند و در بالای آن گیر می‌افتند که راهی نیز برای پایین آمدن وجود ندارد. 

شبکه فراتر

«سرانجام استاد ایپ» ساعت ۱۰ و «مگ» ساعت ۲۲ از شبکه فراتر پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «سرانجام استاد ایپ» (به انگلیسی: Ip Man 4: The Finale) یک فیلم زندگینامه‌ای و رزمی و اکشن محصول مشترک هنگ کنگ و چین است که در سال ۲۰۱۹ بر روی پرده سینما قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی «ویلسون ییپ» و تهیه‌کنندگی «ریموند ونگ»، چهارمین و آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های Ip Man است که بر اساس زندگی استاد بزرگ وینگ چون به همین نام ساخته شده است و «دانی ین» نقش اصلی آن را بازی می‌کند.

در فیلم سینمایی مگ جوناس تیلور فردی هست که از حملهی یک بزرگ‌دندان یا همان مگالودون که ادعا میکند به هفتاد فوت میرسید فرار کرده است. اما اکنون باید افرادی که در یک زیردریایی گرفتار شدهاند را نجات دهد و…

شبکه نمایش

«عروس فراری» ساعت ۱۳، «برایان پرس لی» ساعت ۱۹، «پلیس بورلی هیلز» ساعت ۲۱ و «شتاب» ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

عروس فراری فیلمی به کارگردانیِ بهرام کاظمی، نویسندگی حسن انصاریان و تهیه‌کنندگی عبدالله علیخانی و حسین فرح‌بخش محصول سال ۱۳۸۳ است. در این فیلم بهروز مردی متأهل است که می‌خواهد برای ثروتمند شدن با دختر پولداری به نام سیما ازدواج کند ولی موضوع در روز عروسی فاش می‌شود و پدر سیما برای حفظ آبروی خود در مقابل اقوام از مباشرش می‌خواهد تا پسری را برای بازی کردن نقش داماد معرفی کند.

پلیس بورلی هیلز ( Beverly Hills Cop) فیلمی کمدی-پلیسی محصول سال ۱۹۸۴ آمریکا به کارگردانی مارتن برست است. سه سال پس از وقایع پلیس بورلی هیلز (1984)، کارآگاه خردمند دیترویت، اکسل فولی، پس از سوء قصد به کاپیتان اندرو بوگومیل، یک بار دیگر به شهر شیک حمله می کند. در پس زمینه یک رشته به ظاهر بی پایان از سرقت های خشن و سازماندهی شده موسوم به "جنایت های الفبا"، کارآگاهان بیلی رزوود و جان تاگارت برای حل این پرونده تلاش می کنند، اما بیهوده. در حال حاضر، یک قاتل کشنده زیبا که به یک شبکه بین المللی قاچاق اسلحه مرتبط است، مظنون اصلی مرموز و گریزان است.

 فیلم شتاب با بازی اولگا کوریلنکو، جیمز پیورفوی و مورگان فریمن؛ داستان زنی جوان و قاتل به نام الکس را روایت می کند که برای انجام دادن آخرین سرقتش نزد شریک سابقش می رود. ماموریت او دزدیدن چندین الماس است ولی الکس متوجه می شود که قضیه تنها به دزدیدن ختم نمی شود و این امر موجب می شود خون و خون ریزی وحشتناکی میان الکس و یک استاد قاتل به وجود می آید که ..

سایر شبکه‌ها

«پینوکیو» ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه دو، «دوست من چیبورا» ساعت ۱۴ از شبکه کودک، «پیرمردهای آتشنشان» ساعت ۱۶ از شبکه امید و «بچه‌های آسمان» ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش می‌شود.

پینوکیو یک فیلم سینمایی ایتالیایی در ژانر فانتزی محصول سال ۲۰۱۹ میلادی به نویسندگی و کارگردانی ماتئو گارونه بر اساس کتاب ماجراهای پینوکیو است که توسط نویسنده ایتالیایی کارلو کلودی نوشته شده‌است.

فیلم سینمایی دوست من چیبورا برای کودک تهیه شده و چیبورا، یک موجود عجیب و غریب که عاشق پرتقال است. او در یک باغ پرتقال گرفتار صاحب بدجنس باغ شده که ناگهان طوفان شدیدی می‌شود او به همراه طوفان به شهر دیگری پرتاب می‌شود.

پیرمردهای درباره سه پیرمرد بازنشسته آتش نشانی است که حوصله شان از بیکاری سر رفته است و به دنبال این هستند که مجددا وارد کادر آتش نشانی شوند و از این زندگی کسالت بار خلاص شوند. آنها که متوجه می شوند پسران یکی از همکاران دیگرشان او را به خانه سالمندان فرستاده اند ناگهان نگران می شوند که نکند همین بلا سر آنها بیاید و به همین دلیل بیشتر مصمم می شوند که کاری انجام دهند. دو تا از این پیرمردها که فرزند پسر دارند در آتش نشانی کار می کنند و ...

افشین سنگ چاپ، داراب آقاسی زاده، سیف الله نامداری، اشکان حاج حسینی، مانیاد عظیمی فرد، احمدرضا حقیقی، هلن جوکار، احمد یوسفی، زینب کنجکاو و زهره قاسمی در فیلم تلویزیونی «پیرمردهای آتشنشان» بازی کرده اند.

بچه های اسمان به کارگردانی مجید مجیدی با بازی میرفرخ هاشمیان، بهاره صدیقی، فرشته سرابندی، محمد امیر ناجی، رضا ناجی، آزاده قلعه نوعی، احمد مخبر، کمال میرکریمی و… است.

در این فیلم علی کفش های خواهرش را بعد از گرفتن از کفاشی گم میکند. زهرا کفش دیگری ندارد و پدر هم توانایی خرید کفش نو را به این زودی ندارد. پس قرار می شود صبح ها زهرا کتانی علی را بپوشد و ظهر علی با کتانی به مدرسه برود و برای اینکه علی به موقع به مدرسه برسد زهرا تمام مسیر تا خانه را می دود، اما علی باز هم دیر به مدرسه می رسد و به وسیله ی ناظم توبیخ می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1178599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سارا امانی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
      0 0
      عالی هست