هواشناسی ایران/ رگبار پراکنده و وزش باد در برخی از نقاط کشور

امروز پنجشنبه در برخی از نقاط کشور افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی  امروز پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات شمال هرمزگان و جمعه در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده و وزش باد رخ میدهد.

هواشناسی ایران/ هشدار وقوع سیل در ۵ استان

در شمال شرق و شرق کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی خیزش گردوخاک پیش بینی میشود و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است.

شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق ،اردبیل گیلان مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعدوبرق و کاهش نسبی دما رخ میدهد یکشنبه در غرب گیلان مازندران و ارتفاعات گلستان بارش ادامه خواهد داشت و در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی وزش باد و کاهش نسبی دما رخ میدهد.

دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و سه شنبه در دامنه های البرز واقع در استان مازندران رگبار پراکنده انتظار می رود. از روز شنبه وزش باد در شمال شرق و شرق کشور افزایش یافته و به مناطقی از جنوب شرق مرکز و دامنه های جنوبی البرز گسترش می یابد که خیزش گردوخاک سبب کاهش دید و کیفیت هوا در برخی از این مناطق خواهد شد. شرق دریای عمان در پنج روز آینده و دریای خزر روزهای شنبه و یکشنبه مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =