آشوبی: پرسپولیس و سپاهان توان رقابت با تیم‌های پرستاره عربستانی‌ را دارند

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که پرسپولیس و سپاهان توان رقابت با تیم‌های پرستاره عربستانی را دارند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد آشوبی در خصوص تقابل تیم‌های ایرانی با حریفان عربستانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تیم‌های عربستانی سرمایه‌گذاری فوق العاده و جذابی در فصل جدید داشته‌اند و قطعا این موضوع به رشد فوتبال در این کشور کمک خواهد کرد و باعث افزایش سطح کیفی فوتبال باشگاهی و ملی در عربستان خواهد شد. نمایندگان ما کار سختی در پیش خواهند داشت اما به‌نظرم دو تیم پرسپولیس و سپاهان از کیفیت لازم برای رقابت با این تیم‌ها برخوردار هستند. این دو تیم از کادرفنی و بازیکنان با کیفیت و قوی تشکیل شدند و شانس برابری مقابل حریفان عربستانی خود دارند. این دو تیم به ویژه پرسپولیس از تجربه و کیفیت لازم برای رقابت با تیم‌های عربستانی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید:

هدیه ۳ میلیاردی پرسپولیس به رونالدو + عکس

وی در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند در آستانه بازی حساس پرسپولیس برابر النصر، اظهار داشت:‌ متاسفانه این موضوع اتفاق ناخوشایندی است که در آستانه این بازی حساس رقم خورد و این بخش جدایی ناپذیری از فوتبال است. هرچند ما داریم در مورد تیم بزرگی همچون پرسپولیس صحبت می‌کنیم. دروازه‌بانانی که اکنون در تیم حضور دارند شاید تجربه و سوابق خیلی بزرگی نداشته باشند ولی قطعا کیفیت خوبی دارند که در پرسپولیس حضور دارند و ما باید به این جوانان اعتماد کنیم و به آنها میدان بدهیم تا شایستگی خود را نشان دهند.

بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص جذب مهاجم خارجی برای این تقویت این تیم، عنوان کرد: وجود یک مهاجم طراز اول و تمام کننده باید اولویت اول مدیران باشگاه باشد. باید مهاجمی بگیریم که نرخ تبدیل موقعیت به گل در تیمی که می‌خواهد قهرمان شود را بالا ببرد. پرسپولیس ساختار تیمی فوق‌العاده‌ای دارد و تنها نقطه‌ای که نیاز به تقویت دارد خط حمله است. البته پرسپولیس بدون مهاجم هدف نیز تیم با کیفیتی است اما برای رقابت در سه جام داشتن بازیکنی با ویژگی‌های یک مهاجم هدف می‌تواند به این تیم کمک کند. باید ببینیم مهاجم سوئدی - مراکشی که به تازگی جذب شده، چه کیفیتی دارد.

آشوبی در خصوص شرایط تیم ملی نیز، بیان کرد: FIFA DAY فرصتی است که تمامی تیم‌های ملی می‌توانند برای تقویت و شناخت بهتر خود از آن استفاده کنند. کادرفنی تیم ملی تصمیم درستی گرفت و از این پنجره استفاده کرد تا تیم را برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده کند.

وی در پایان در خصوص بازی دوستانه ایران و بلغارستان و پیش بینی‌ خود از نتیجه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، گفت: چیزی که مشهود بود این است که تیم فوتبال بلغارستان کاملا با گذشته خود فاصله گرفته و واضح بود که سطح کیفی این تیم نسبت به قبل بالا نیست. پس طبیعی بود که انتظار داشته باشیم تیم ملی فوتبال کشورمان این تیم را شکست دهد. معتقد هستم بهتر بود با تیم‌های سطح بالاتری روبه‌رو شویم تا بتوان به تیم ملی و فوتبال کشور ما کمک کند. در هر صورت به نظرم تیم خوبی را در اختیار داریم و باید به این تیم در جام ملت‌ها امیدوار باشیم هر چند نباید فراموش کنیم که در این رقابت‌ها با حریفان سطح بالایی روبه‌رو خواهیم شد و سخت است که از حالا چیزی را پیش‌بینی‌ کنیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1198678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =