جزئیات جدید از قتل نیروی پلیس انتظامی استان بوشهر / این جنایت جنبه تروریستی و امنیتی ندارد

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: شامگاه شنبه یکی از نیروهای پلیس انتظامی استان بوشهر در یکی از خیابان‌های مرکز استان توسط اتباع بیگانه به قتل رسیده که جنبه تروریستی و امنیتی نداشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی مهرانگیز روز یکشنبه اظهار کرد: مقارن ساعت ۲۰ روز گذشته، طی یک فقره تصادف منجر به درگیری فردی از نیروهای خدوم نیروی انتظامی استان بوشهر جانش را از دست می‌دهد.

وی افزود: بررسی‌های نیروی انتظامی نشان می‌دهد که یکی از نیروهای پلیس استان بوشهر در حالی که در ساعت غیر اداری و غیر ماموریتی بوده و سوار بر موتورسیکلت بوده با یک موتورسیکلت دیگر تصادف می کند.

بیشتر بخوانید

نزاع عمو و برادرزاده مجلس عروسی را به عزا تبدیل کرد

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: پس از این تصادف، بین این پلیس با دو تبع خارجی افغانستانی که راکب موتور بودند مشاجره ای انجام می‌گیرد که طی آن یکی از اتباع خارجی با استفاده از سلاح سرد چاقو، ضرباتی مهلک و کشنده بر پلیس وارد و از صحنه جرم فرار می‌کند.

مهرانگیز ادامه داد: با وجود تلاش ‌های کادر درمان، این فرد جانش را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: با پیگیری های نیروی انتظامی استان بوشهر، دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی به زندان منتقل شده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر یادآور شد: بر اساس بررسی‌های پلیس، این قتل جنبه تروریستی و امنیتی نداشته و پس از یک تصادف رانندگی و مشاجره اتفاق افتاده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

کد خبر: 1200325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =