انهدام ۳۱ باند قاچاق‌ مواد مخدر در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماهه امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۳۱ باند قاچاقچیان مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان سمنان که به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در برخورد با اراذل و اوباش و ایجاد نظم و امنیت در استان سمنان توفیقات خوبی داشته‌ایم. حتی در سالگرد اغتشاشات نیز با هم‌افزایی بین ارکان مختلف امنیت‌ساز در استان کوچکترین مشکلی برای شهروندان استان سمنان ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید:

محموله ۲۶۰۰ نخ سیگار قاچاق در پردیس کشف شد

وی ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا تصریح کرد: امنیت موضوعی نیست که به سادگی به دست بیاید و عوامل بسیاری در این مهم دخیل هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان، امنیت موجود در کشور را بی نظیر ارزیابی کرد و افزود: این امنیت حاصل تلاش‌های نیروهای مسلح، دستگاه قضا، امنیتی و سایر دستگاه‌هاست.

سردار موقوفه‌ای با بیان اینکه در امنیت داخلی کشور، فرماندهی انتظامی یکی از ارکان اصلی است که همواره باید حضور پررنگ داشته باشد عنوان کرد: در ۶ ماه نخست امسال شاهد تلاش‌های ارزشمند پلیس استان سمنان در یگان‌های مختلف بوده‌ایم که حاصل آن استمرار امنیت پایدار برای مردم این استان بوده است.

وی با اشاره به وحدت موجود در این استان و نقش مهم آن در امنیت موجود اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان محور وحدت در این استان بوده و همه تعاملات و هم‌افزایی سمنان در میان استان‌های کشور بی‌نظیر است. امروز همه عوامل دست به دست هم داده تا امنیت خوبی در استان جاری و ساری شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: پلیس استان سمنان از ابتدای امسال تا کنون در برخورد با سارقین مالخران اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر توفیقات خوبی داشته است‌.

سردار موقوفه‌ای با اشاره به کاهش ۲ درصدی  وقوع سرقت در استان سمنان افزود: در همین مدت در کشفیات سرقت در استان شاهد افزایش ۱۵ درصدی بوده‌ایم.

وی با اشاره به قاطعیت پلیس استان سمنان در برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان، از کشف ۲ هزار و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماهه امسال خبر داد و افزود: در این مدت ۳۱ باند قاچاقچیان مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش ۱۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های این استان با تلاش‌های صورت گرفته در پلیس راه استان خبر داد و اظهار داشت:

در این مدت همچنین پلیس آگاهی استان سمنان نیز عملکرد بسیار مطلوبی داشته و چندین باند سارقین در این استان زمین‌گیر شدند.

به گفته سردار موقوفه‌ای پلیس آگاهی استان سمنان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیز عملکرد درخشانی داشته و با اشراف اطلاعاتی، باندهای سارقین دیگر استان‌ها، حتی قبل از ورود به استان سمنان شناسایی و متلاشی شدند.

وی با اشاره به افزایش ۸۱ درصدی کشف پرونده‌های مرتبط با جعل و افزایش ۸۶ درصدی پرونده‌های کلاهبرداری در استان سمنان از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۹۲ درصد از پرونده‌های جرایم سایبری در استان سمنان با تلاش پلیس فتا به نتیجه رسیده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف ۳۰۰ پرونده فرار مالیاتی در این استان با تلاش پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: در جرایم مرتبط با زمین‌خواری، امنیت محله محور نیز توفیقات خوبی از سوی پلیس استان سمنان کسب شده و اجرای سه مرحله از طرح فتح یکی از عوامل این موفقیت‌ها بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =