مس می‌تواند برای استقلال دردسر ساز شود / پایان روزهای سخت نکونام

پیشکسوت فوتبال با اشاره به بازی امروز استقلال و مس رفسنجان گفت: مس همیشه برای تیم‌های بزرگ دردسر ساز بوده‌ و احتمالا برای آبی‌پوشان هم مشکل‌ساز خواهد شد.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بازی استقلال تهران و مس رفسنجان اظهار کرد: فکر می‌کنم تیم استقلال با توجه به بضاعت خودش تا کنون نتایج بسیار خوبی گرفته و جواد نکونام نیز توانسته است به خوبی روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید:

عکس جالبی که عابدزاده منتشر کرد / لباس عجیب تیم ملی به سبک استقلال

وی ادامه داد: مس رفسنجان هم تیم بسیار خوبی است، این تیم در سال‌های قبل نتایج بسیار خوبی را گرفتند و همیشه توانسته‌اند یقه تیم‌های بزرگ را بگیرند و برای آنها دردسرساز شوند، با این حال فکر می‌کنم بازی بسیار جذابی را در پیش داشته باشیم و قطعا دو تیم برای کسب برد وارد زمین خواهند شد.

نوری در رابطه با میزان آمادگی امیر ارسلان مطهری و سید حسین حسینی بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو نیز عنوان کرد: به نظر من اتفاقا امیر ارسلان مطهری و سیدحسین حسینی دو بازیکن استقلال که در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند، با انگیزه بسیار زیادی وارد مسابقات لیگ می‌شوند و برعکس اینکه خیلی‌ها می‌گویند این دو بازیکن خسته هستند، اصلا این طور نیست و  یقین دارم که آنها با تمام توان خود وارد بازی خواهند شد.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با ثبات ترکیب استقلال پس از گذشت چهار بازی از رقابت‌های لیگ برتر تشریح کرد: جواد نکونام برعکس ریکاردو ساپینتو عادت ندارد که مدام به ترکیب خودش دست بزند و همین باعث شده است جواد نکونام با توجه به بضاعت خودش نتایج بسیار خوبی را بگیرد، البته آنها در بازی مقابل سپاهان بازی را واگذار کردند که به اعتقاد من، عملکرد بد داور مسابقه باعث شد که استقلال در آن بازی نتیجه نگیرد.

نوری در رابطه با عملکرد مس رفسنجان در لیگ برتر نیز اظهار کرد: مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است و به نظر می‌آید آنها همچنان در شوک جدایی محمد ربیعی قرار دارند و همین موضوع باعث شده است که نتایج ضعیفی در رقابت‌های امسال لیگ بگیرند، البته باید به این نکته اشاره کرد که آنها همیشه برای تیم‌های بزرگ دردسر ساز بوده‌اند و احتمالا امروز هم برای استقلال مشکل‌ساز خواهند شد.

این کارشناس فوتبال در رابطه با حواشی مربوط به حضور تماشاگران در این مسابقه گفت: اتفاقاتی که در بیرون از زمین فوتبال رخ داد، اصلا شایسته لیگ برتر ما نیست و باید این بازی با حضور تماشاگران انجام شود تا بازی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =