برگزاری دوره‌های مهارتی و کاربنیان برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: دانشجویان عضو ستاد شاهد و امور ایثارگران می توانند با هماهنگی بنیاد شهید به صورت ویژه در طرح ‌هایی چون "هر دانشجو یک تخصص" و "دوره های کاربنیان " آموزش‌های لازم را فراگیرند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست و یکمین جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بنیاد شهید استان و اعضای ستاد شاهد و امور ایثارگران در ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این نشست، با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه، تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری درخصوص حمایت از فرزندان شاهد و بررسی مشکلات ایشان را مطلوب ارزیابی کرد.

اسماعیل عسگری مدیر کل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری هم رسیدگی به امور علمی، فرهنگی و آموزشی دانشجویان شاهد را مهم دانست و از همکاری دانشگاه با بنیاد شهید قدردانی کرد.

وی همچنین در خصوص مهارت آموزی دانشجویان شاهد جهت اشتغال و تشویق به کسب مهارت با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

مدیر کل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری، کنگره شهدای غریب و جشنواره هنرهای تجسمی و شناسایی استعدادهای دانشجویان و استفاده از ظرفیت این قشر فرهیخته را از دیگر برنامه های بنیاد شهید عنوان کرد و خواهان همکاری و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی شد.

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم با اشاره به تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد گفت: با توجه به این که طرح‌های مختلفی همچون مهارت آموزی و دوره‌های کوتاه مدت در مدارس مهارتی با حضور استادان برجسته برگزار می شود، دانشجویان عضو ستاد شاهد و امور ایثارگران می توانند با هماهنگی بنیاد شهید به صورت ویژه در طرح ‌هایی چون "هر دانشجو یک تخصص" و "دوره های کاربنیان " آموزش‌های لازم را فراگیرند.

عصمت رئیسی مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در پایان بیان کرد: برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود با همکاری بنیاد شهید در باغ ایثار سامان، اردوی مشهد ویژه فعالان فرهنگی و دانشجویان شاهد در آذرماه، کلاس‌های تقویتی، اجرای مراحل برگزاری جشنواره ملی جایزه ایثار، تداوم دیدارهای مسئولان و دانشجویان از خانواده معزز شهدا و برگزاری پانزدهمین سالروز خاکسپاری شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1203898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =