راه‌اندازی انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر در واحد علوم و تحقیقات

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به استاد مشاوری دکتر محسن رستمی مال‌خلیفه، راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن رستمی مال‌خلیفه عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی در رابطه با این انجمن علمی گفت: انجمن علمی علوم کامپیوتر یک انجمن علمی دانشجویی است که با هدف ارتقای سطح علمی و مهارتی دانشجویان علوم کامپیوتر، ایجاد فضایی برای تعامل و همکاری دانشجویان و استادان و ترویج فرهنگ علمی در بین دانشجویان علوم کامپیوتر تاسیس شده است.

وی به برنامه‌های این انجمن اشاره کرد و افزود: انجمن علوم کامپیوتر برنامه‌های مختلفی را برای تحقق اهداف خود پیگیری خواهد کرد. برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، مسابقات و المپیادهای علمی، سخنرانی‌ها و سمینارهای علمی در زمینه مختلف علوم کامپیوتر از جمله این برنامه‌ها است.

رستمی تصریح کرد: چشم‌انداز این انجمن، تبدیل شدن به یک مرکز علمی فعال و تاثیرگذار در زمینه علوم کامپیوتر است. این انجمن قصد دارد با ارائه برنامه‌های آموزشی و پژوهشی با کیفیت، ایجاد فضایی برای تعامل و همکاری دانشجویان و استادان و ترویج فرهنگ علمی، به توسعه علوم کامپیوتر در کشور کمک کند.

به گفته وی، دانشجویان می‌توانند از طریق عضویت در انجمن از برنامه‌ها و خدمات انجمن بهره مند شوند و با مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات، المپیادهای علمی و ارائه پیشنهادات و نظرات خود، به ارتقای فعالیت‌های انجمن کمک کنند.

براساس این گزارش، علاقمندان می‌توانند برای ارتباط با انجمن علوم کامپیوتر واحد علوم و تحقیقات از طریق ایمیل sacs.srbiau@gmail.com اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1204274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =