زمان جدایی مورایس از سپاهان مشخص شد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان سپاهان همیشه تشنه هستند و برای اینکه در این تیم بمانند، همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رسول کربکندی در مورد پیروزی ۹ بر صفر سپاهان برابر آلمالیق اظهار داشت: تیم حریف تیمی در سطح اندازه سپاهان نبود که بتواند آن‌ها را به چالش بکشاند. بازیکنان سپاهان از هر دقیقه بازی به نحو احسن استفاده کردند و توانستند ۳ امتیاز مهم را کسب کنند. در دقیقه ۶۶ بازیکن آلمالیق که اخراج شد، سپاهان حملات خودش را افزایش داد و توانست گل‌های بیشتری بزند و خداراشکر که در گروه تفاضل گل بهتری نسبت به سایر رقبا دارد. تیم سپاهان خوشبختانه تیمی پرمهره‌ای است و برای هرتاکتیکی، بازیکن دارد.

بیشتر بخوانید:

کنایه تند سرمربی سپاهان به پرسپولیس / مورایس: اگر ۹۰ امتیاز هم بگیریم قهرمان نمی‌شویم

وی درباره اینکه چطور می‌شود تیمی در لیگ قهرمانان‌آسیا ۹ گل بخورد، یادآور شد: بازیکنان سپاهان تشنه هستند و برای اینکه عملکرد خوبی در تیم خودشان داشته باشند، جنگنده بازی می‌کنند که در تیم سپاهان باقی بمانند. البته این نتیجه که درحال حاضر می‌بینیم نشان می‌دهد سپاهان تیمی قوی و هجومی است و برای تیم‌های هم گروه خودش خط نشان می‌کشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد شانس سپاهان برای صعود به عنوان صدرنشین از گروهش، گفت: با اینکه سپاهان در بازی با الاتحاد دچار حواشی شد و ۳ امتیاز از این تیم کسر شد، در این بازی نشان داد که حق او را ضایع کردند. سپاهان باید ۱۰۰ درصد بازی مقابل الاتحاد را ببرد که بتواند به عنوان صدرنشین گروه صعود کند. من شکی ندارم مقابل الاتحاد بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و به عنوان صدرنشین صعود خواهیم کرد.

کربکندی در مورد بازی یکشنبه سپاهان برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: همیشه بازی این دو تیم حساس بوده و از حساسیت‌های خاصی هم برخوردار است. قطعا برد هر کدام از این تیم‌ها در این بازی می‌تواند روحیه خوبی در بین بازیکنان ایجاد کنند. این دو تیم همیشه جزو بهترین تیم‌های لیگ ایران بودند که متاسفانه همیشه حاشیه‌های بدی هم داشته است که امیدوارم در این بازی پیش‌رو حاشیه ایجاد نشود و بازی با آرامش برگزار شود.

وی در مورد صحبت ژوزه مورایس که گفته بود در ایران نسبت به کار بی‌میل شده‌ام، گفت: نمی‌دانم چرا چنین حرفی زده است. ولی هیچ‌ جا بهتر از ایران برای او نیست که بهترین امکانات برای او است و قطعا مربی برای رزومه خوبش باید بهترین عملکرد خودش را در تیم داشته باشد که تیمش نتیجه بگیرد. اصلا درست نیست این حرف که مورایس نسبت به سپاهان سرد و بی‌میل شده ولی به نظرم او با توجه به صحبت‌هایی که کرده، آخر فصل از سپاهان جدا خواهد شد.

کد خبر: 1205483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =