شبکه من‌وتو از ورشکستگی سیاسی تا تعطیلی! / مجریان به بی‌اعتباری در نزد مردم اعتراف کردند + فیلم

بازخوانی اظهارات اخیر عوامل شبکه بهایی من‌وتو حکایت از یاس و ناامیدی وصف‌ ناشدنی آن‌ها دارد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، بازخوانی اظهارات اخیر عوامل شبکه بهایی من‌وتو حکایت از یاس و ناامیدی وصف‌ ناشدنی آن‌ها دارد که البته گویا عملکردشان، نارضایتی کارفرمای در حال جنگِ صهیونیستی را به دنبال داشته و سبب شده تا اینگونه بازوی رسانه‌ای خود را تعطیل کنند!

بیشتر بخوانید:

احتمال تعطیلی شبکه من و تو / بودجه‌ها قطع شد؟

به گزارش ایسکانیوز، شبکه منوتو که یکی از رسانه‌های جریان ضدایران است و به‌عنوان رسانه رپورتاژی سلطنت‌طلبان و بهائیت در ایران شناخته می‌شد، در پیامی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، از احتمال تعطیلی این شبکه خبر داد.

حامیان مالی این شبکه افراد نامشخصی هستند که هرگز نام آن‌ها فاش نشده و این کانال منابع مالی خود را مخفی نگه می‌دارد. ایالات متحده آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل به عنوان حامیان مالی آن تا کنون نام برده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      0 0
      یک بازی رسانه ای نخ نما شده و پوچ. محاله این شبکه تعطیل بشه.
    • N666Kh US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      تا حالا بقول خودتون فقط صدای مردم ایران بودین ،که صداتون رو واسه خودت نگه دارین که این شبکه نه از من نه دیگری ،مال دشمنان مابوده وهست ,الانم چه سناریو قشنگی چیده این که کمک های مردم ایران را بگیرین ،یعنی کاسه گدایی دست بگیرن واسه مردم ایران هیچ کاری که نکردین ،الانم میخواین شروع کنید بقول شبکه های مجبورتان تلاتان یا اعانه جمع کنید ،خجالت بکشین که تو این شرایط اقتصاد ی مردم ایران دست گدایی دراز کنید خاک برسرتان که بعد بگین شبکه ی مردمی ،مردم انتخابش کردن واسه تعطیل نشدنش هزینه دادن ،این مغز متفکران که داره واستون برنامه می چینه ،ابلهی بیش نیست چون دستتون اینجا هم رو شد