تاریخ انقضای سرمربیان ایرانی برای پرسپولیس تمام شده / حضور مثبت برانکو در تیم

وحید قلیچ گفت: تاریخ انقضای سرمربیان ایرانی برای پرسپولیس تمام شده است و مدیران باشگاه پرسپولیس باید به دنبال برانکو بروند.

وحید قلیچ بازیکن اسبق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکا نیوز درباره بازی پرسپولیس و الدوحیل اظهار کرد: بازیکنان و سرمربی پرسپولیس از همان ابتدا بازی را رها کردند، آنها با ذهنیت برنده وارد زمین نشدند و همین موضوع باعث شد تا الدوحیل از این فرصت استفاده کند و پرسپولیس را شکست دهد.

وی درمورد وضعیت تیمی پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس بازدهی خوبی را برای تیم ندارند، من احساس میکنم کمی بازیکنان پرسپولیس به خودشان مغرور شده اند و بعد از نتایج خوبی که در فصل گذشته گرفتند، انگیزه ای برای بازی ندارند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: اینکه آقای بیرانوند به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم از هواداران معذرت خواستند بسیار عجیب است، او باید شکست را قبول کند و به همه بگوید که بازیکنان انگیزه کافی را برای بازی نداشتند، متاسفانه بعضی از بازیکنان پرسپولیس صحبت‌های بسیار مضحکی را انجام می دهند.

قلیچ در مورد شعار هواداران پس از پایان بازی بر علیه درویش و گل محمدی بیان کرد: بسیار تعجب برانگیز است که بعضی از هواداران بر علیه درویش شعار دادند، اینکه بازیکنی از پرسپولیس جدا شد یا جذب نشد بیشتر تقصیراتش متوجه یحیی گل محمدی است، درویش باید بماند و پر قدرت به کار خودش ادامه دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با آینده نیمکت این تیم افزود: تاریخ انقضای سرمربیان ایرانی برای تیم قرمز پایتخت به اتمام رسیده است و باید سرمربی پرسپولیس خارجی باشد، اگر سرمربی بعدی قرمز ها برانکو ایوانکوویچ باشد قطعا حضور او می تواند به پرسپولیس کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =