بازدید دکتر طهرانچی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار

دکتر طهرانچی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز همزمان با افتتاح بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

امضای ۱۱هزار قرارداد با صنایع و دستگاه‌های اجرایی در دانشگاه‌ها

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه ایت نمایشگاه اظهار کرد: اگر به عمر دانشگاه بنگریم، خواهیم دید که دانشگاه در ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی هویت یافت. اتفاقی که هفته گذشته نسبت به سه رئیس دانشگاه در کنگره آمریکا اتفاق افتاد، نشان می‌دهد که نظام اسلامی توانسته است بر جهان تاثیر بگذارد

وی افزود: محاکمه‌ای که از روسای دانشگاه‌ها بازجویی انجام داد، نشان داد که ادعای غربی‌ها صحت نداشت. آنچه انتفاضه را از سنگ به موشک رساند، نشان از تلاش علمی مستمر پژوهشگران این سرزمین بود. من برای گرامیداشت و قدردانی از زحمات این پژوهشگران علمی مانند شهید فخری‌زاده، احمدی روشن، شهریاری و ... است.

گفتنی است دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و نوآورانه و نمایش توانمندهای خود در این حوزه، با هدف کمک به حل چالش‌ها و نیازهای کشور و افزایش اثربخشی زیست بوم نوآوری و فناوری در توسعه کشور، در این نمایشگاه شرکت کرده است.

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۸۶ محصول از شرکت‌های دانش‌بنیان، هسته‌های فناور و مراکز رشد در حوزه‌های تحهیزات و دستگاه‌های دانش‌بنیان، نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، خدمات و مشاوره آزمایشگاهی و محصولات نوآورانه در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار حضور دارد.

این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش، از ۲۰ آذر تا ۲۲ آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) دایر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =