پرسپولیس قطعا جزو مدعیان لیگ خواهد بود / از استقلال باید به‌خاطر جعل امضا یازده امتیاز کسر شود

ضیا عربشاهی گفت: پرسپولیس باید در بازی فردا در برابر نساجی به مانند بازی با شمس آذر عمل کند تا بتواند سه امتیاز را به دست بیاورد.

ضیا عربشاهی بازیکن اسبق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: هواداران بعد از پیروزی در مقابل شمس آذر و کسب سه امتیاز بسیار به ادامه مسابقات امیدوار شدند، اگر پرسپولیس بتواند در بازی فردا در برابر نساجی به مانند بازی با شمس آذر عمل کند، قطعا سه امتیاز را کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

اتفاقی عجیب برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی

عربشاهی در رابطه با بازگشت امتیاز پرسپولیس ادامه داد: یک امتیازی که به پرسپولیس اضافه شد به خاطر لاپوشانی اتفاقاتی بود که در باشگاه استقلال رخ داد، از استقلال باید یازده امتیاز بخاطر جعل امضا و سند کسر شود، این اتفاق در هر کجای دنیا رخ می‌داد شدیداً با آن برخورد می‌کردند ولی متاسفانه برخوردی با استقلالی‌ها صورت نگرفت.

کارشناس فوتبال در مورد علی نعمتی تصریح کرد: بعد از پنالتی‌ای که این بازیکن در بازی دربی داد، به شدت تحت فشار قرار گرفته است و نتوانسته بازی خوب سالیان گذشته خود را در ترکیب پرسپولیس ارائه دهد، باید یحیی گل محمدی تدابیر ویژه ای را برای او بیاندیشد تا نعمتی بتواند به روز های اوج خود برگردد.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره آینده این تیم در ادامه مسابقات لیگ گفت: قطعا پرسپولیس از مدعیان جدی قهرمانی در ادامه مسابقات لیگ برتر خواهد بود، مدیران باشگاه پرسپولیس باید دو بازیکن تراز اول را در خط حمله جذب کنند تا پرسپولیس پر قدرت تر از قبل به سوی قهرمانی در مسابقات لیگ گام بردارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =