اتفاق تلخ جلوی چشم خانواده / جوان جهرمی غرق شد!

فرمانده انتظامی جهرم از غرق شدن جوانی 45 ساله هنگام ماهیگیری در اطراف رودخانه روستای باراک از توابع بخش سیمکان این شهرستان، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر یک مورد غرق شدگی در رودخانه روستای "باراک سیمکان"، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه دز

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی حدودا 45 ساله هنگام ماهیگیری به دلیل نامعلوم به داخل رودخانه سقوط و غرق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و آبگیرها و استخرهای نامصوب کشاورزی حریم امنی برای ماهیگیری، شنا و تفریح نیست و جوانان می بایست به منظور حفظ جان خود از ورود به چنین مکان‌هایی جدا بپرهیزند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      0 0
      باسلام به اطلاع خبر نگار محترمتان برسانید که هیچ نیروی امدادی به غیر از اورژانس آن هم با تاخیر ، در محل حاضر نشده و جنازه فرد غرق شده در روستای براک سیمکان توسط اهالی محل و با قلاب های مخصوص بعد از حدود ۴۵ دقیقه (طبق اظهارات عموی متوفی در پرونده)، از آب بیرون کشیده شده و با کمک اهالی بروی تخت اورژانس گذاشته که در این زمان کلانتری در محل حاضر می‌شود و پس از گذشت از یک مسیر شیب دار جنازه درون اورژانس گذاشته شده. عوامل اورژانس هم فقط علایم حیاتی را چک و بدون احیاء کردن متوفی!! ، به صورت شفاهی اعلام فوت کرده‌ و گفته اند که متوفی قبل از غرق شدن از ترس ایست قلبی کرده(این در صورتی است که طبق گزارش پزشکی قانونی جهرم هیچ گونه احیائی بروی متوفی انجام نشده ،درج در پرونده) با تشکر