مرگ ۲ نفر و مصدوم شدن ۹ نفر در اهواز در اثر مسمومیت الکلی

مسمومیت با الکل در اهواز و ایذه جان ۲ نفر را گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عارف اصل شرهانی سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: بامداد امروز جمعه (۲۲ دی) دو مرد ۵۶ و ۲۰ ساله در اهواز و ایذه ‌بر اثر مصرف الکل دچار مسمومیت شدند.

بیشتر بخوانید

نشت گاز در تالار عروسی ۵۰ نفر را راهی بیمارستان کرد

وی افزود: این دو فرد جهت درمان به بیمارستان‌های امام خمینی اهواز و شهدای ایذه منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: این دو فرد پس از اعزام به بیمارستان و علی‌رغم تلاش کادر درمانی بر اثر مسمومیت با الکل جان خود را از دست دادند.

 دکتر نوذرپور سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایذه، اظهار کرد: در شب و روز گذشته ۹ نفر در ایذه، به علت مسمومیت با الکل در بیمارستان شهدای شهرستان  تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: دو نفر از مسمومان در بخش‌های داخلی و ICU بستری، ۶نفر به بیمارستان‌های اهواز اعزام و یک نفر هم  پس از اقدامات درمانی و بهبودی نسبی بیمارستان را ترک کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: مسمومان متانول با علائمی چون تهوع، استفراغ، احساس ناخوشایند شدید، تنفس تند،‌ تعریق و تاری در چشم به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

نوذرپور در پایان گفت: مصرف مشروبات الکلی دست ساز به دلیل داشتن ترکیبات سمی مثل متانول باعث مسمومیت شدید، آسیب به ارگان های حیاتی و حتی مرگ می‌گردد.

پایان پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1215259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =