تصادف اتوبوس مسافربری با تریلی در محور سبزوار /  ۱ نفر کشته و ۴۴ نفر مصدوم شدند

مدیر بیمارستان امداد سبزوار از بستری شدن ۱۵ مصدوم حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تریلی در محور سبزوار - نیشابور در بیمارستان امداد سبزوار خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید محمد میری اظهار کرد: در تصادف اتوبوس مسافربری با تریلی در محور سبزوار - نیشابور که منجر به مصدومیت ۴۴ نفر از سرنشینان و فوت یک نفر در محل حادثه شد، یک نفر بعد از اقدامات درمانی، توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شد.

بیشتر بخوانید

۱۰ مصدوم بر اثر واژگون شدن مینی‌بوس در جاده پارس‌آباد

مدیر بیمارستان امداد سبزوار بیان کرد: ۴۳ نفر مصدوم توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ با ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار انتقال یافتند.

وی با اظهار اینکه بعد از انتقال مصدومین و انجام اقدامات تخصصی و پاراکلینیکی، ۲۸ نفر از مصدومین بعد از دریافت خدمات درمانی به صورت سرپایی ترخیص و سایر مصدومین در بخش‌ها بستری شدند، گفت: از مجموع ۴۳ مصدوم این حادثه، به علت شدت جراحات وارده ۱۵ نفر از مصدومین در بخش‌های درمانی بیمارستان بستری شدند.

میری اضافه کرد: ۹ نفر از مصدومین در بخش جراحی اعصاب، ۴ نفر در بخش جراحی ارتوپدی و ۲ نفر در بخش جراحی عمومی بیمارستان، تحت مراقبت و ادامه درمان تکمیلی هستند.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1220424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =