قتل  هولناک مرد جوان با ضربات قیچی خیاط

مرد خیاطی که در یکی از ساختمان‌های جنوب تهران مرتکب جنایتی هولناک شده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز سه‌شنبه پنجم تیرماه امسال، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از ساختمان‌های جنوب تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک همسر با قرص لاغری

با اعلام این خبر، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان نظافتچی را مشاهده کردند که هدف ضربه قیچی از ناحیه قفسه سینه قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد مقتول در جریان درگیری با یکی از همسایه‌ها که خیاط بوده، قربانی جنایت شده است.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان جنایی آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تردد عامل جنایت ردیابی شد که خیلی زود متهم در حوالی صحنه جرم به دام افتاد.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: مقتول برای نظافت به ساختمان آمده بود اما جلوی درب خانه من تمیز نشده بود که به این موضوع اعتراض کردم اما او گفت که آنجا را دیگر تمیز نخواهد کرد و اگر شکایتی دارد با مدیر ساختمان درمیان بگذارم.

مرد جنایتکار گفت: در این میان درگیری میان ما شکل گرفت و مقتول یک اسپری اشک‌آور به قصد حمله از جیب خود بیرون آورد که ناگهان کنترل خود را از دست دادم و با قیچی ضربه‌ای را به قفسه سینه‌اش وارد کردم.

پس از پایان بررسی‌های میدانی از صحنه جرم و این اعترافات تکان‌دهنده متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =