بهادری جهرمی: مردم برای تاثیرگذاری در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی رأی بدهند

سخنگوی دولت گفت: از همه مردم می‌خواهم هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیاندازند و نگذارند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند؛ خودشان بیایند و برای تاثیر گذاری در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی رأی بدهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت بعدظهر امروز جمعه یازدهم اسفند ماه با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: حماسه ملی که امروز مردم ایران در حال رقم زدن آن هستند تبلور نمایش اراده ملت است.

بیشتر بخوانید:

آغاز انتخابات مجلس و خبرگان در کشور / مقامات لشکری و کشوری کجا رای دادند + فیلم و عکس

وی افزود: این حماسه با کمک آحاد مردم، رسانه‌ها و عوامل اجرایی که از ماه ها قبل این فضا ها را فراهم کردند در حال رقم خوردن است.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: الحمدلله از ساعت‌های ابتدایی صبح علی رغم تغییر قانون انتخابات و تغییر فرآیند ها گزارش ها حاکی از این است که در فرآیندهای اجرایی مسئله خاص یا ویژه‌ای وجود نداشته و فرآیند انتخابات با مشارکت مردم در حال انجام است.

جهرمی تصریح کرد: بخشی از مردم در ساعات ابتدایی صبح پای صندوق های رای می‌آیند و بخشی از جوان ترها هم در ساعات بعدظهر رای می‌دهند.

وی افزود: از همه مردم می خواهم هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیاندازند و نگذارند که دیگران برایشان تصمیم بگیرند و خودشان بیایند برای تاثیر گذاری در حوزه های اقتصادی و سیاسی رأی بدهند.

وی خاطر نشان کرد: هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد حتما نتیجه دقیق تر و هوشمندانه تر خواهد و هر چه دایره تضارب آرا گسترش پیدا کند زودتر فرآیند نتیجه گیری محقق می شود.

بهادری جهرمی در پایان گفت: هر چه افراد مختلف با سلیقه های متفاوت پای صندوق های رای بیایند باعث بهتر نتیجه دادن انتخابات و تاثیر انتخابات در زندگی مردم می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =