کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد

کارگاه‌ دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همت انجمن علمی مدیریت، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و همکاری سازمان بورس کشور در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده در ۲ روز با هدف کسب مهارت و افزایش توان علمی دانشجویان با همت انجمن علمی مدیریت، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد بابل و همکاری سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

اساتید این حوزه، سرفصل‌هایی همچون مفاهیم اولیه سرمایه‌گذاری، آشنایی با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مفاهیم پایه در تحلیل تکنیکال و بنیادی و آشنایی با سایت کدال و تی‌اس‌ای را تدریس کردند.

خلیل قنبری، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد واحد بابل ضمن اعلام مثبت بودن برگزاری دوره، گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از شرکت‌کنندکان، نشان از آن دارد که مورد استقبال دانشجویان واقع شده و تقاضای ادامه برگزاری دوره‌های بیشتر را دارند.

وی ادامه داد: از اعضای انجمن برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ها، قدردانی می‌کنم و از ریاست واحد، معاونت، اساتید، مسئولین مربوطه، سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، کمال تشکر را در حمایت و برگزاری این دوره‌ها را دارم.

قنبری خاطرنشان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان از برگزاری دوره، سبب ایجاد انگیزه بیشتر بین اعضای انجمن در انجام برنامه‌های مرتبط شد و امیدوارم بتوانیم، هر چه بیشتر در ارتقا علمی دانشجویان با بهره‌گیری از اساتید و مسئولین، گام برداریم.

خبرنگار: ساراسادات حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =