معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد واحد ساری منصوب شد

معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری طی حکمی از سوی دکتر میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، منصوب و معارفه شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، دکتر یاسر رستمیان، طی حکمی از سوی سیدعبدالله میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری به سمت سرپرست معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، منصوب و معارفه شد.

سیدعبدالله میرغیاثی در این حکم با اشاره به تعهد و سوابق اجرایی یاسر رستمیان، سرپرست جدید معاونت آموزشی و مهارتی واحد ساری برای وی در اجرای برنامه‌های پنج‌ساله دانشگاه آزاد اسلامی، آرزوی موفقیت کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر یاسر رستمیان

با سلام و احترام؛

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و همچنین اجرای برنامه‌های پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.

با آرزوی توفیق الهی

دکتر سیدعبدالله میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری

همچنین سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در پیامی از زحمات دکتر رضا عرب در دوران مسئولیت معاونت آموزشی و مهارتی واحد ساری، قدردانی کرد.

میرغیاثی در این پیام ضمن قدردانی از زحمات رضا عرب در دوران مسئولیت معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، برای وی آرزوی موفقیت در خدمت به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی کرد.

در متن این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر رضا عرب

با سلام و احترام؛

به این وسیله از زحمات و تلاش‌های جناب‌عالی در دوران مسئولیت معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، تقدیر و تشکر می‌نمایم، انشاالله همچنان از خدمات آن جناب در خانواده دانشگاه آزاد اسلامی، بهره‌مند شویم. امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

با آرزوی توفیق الهی

دکتر سیدعبدالله میرغیاثی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور ریاست دانشگاه، مدیر دفتر نمایندگی نهاد رهبری، جمعی از معاونین و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی در سالن جلسات ساختمان اداری این مجتمع دانشگاهی، برگزار شد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1230298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =