دفاع از مدیریت‌ نیروهای بومی، رویکرد جدید مجمع نمایندگان استان خوزستان خواهد بود

مولوی منتخب مجلس دوازدهم گفت: انسجام و همدلی خوبی بین منتخبان این دوره شکل گرفته و امیدواریم در پیگیری مسائل استان همه علمای بزرگ استان و نخبگان ما را پشتیبانی کنند.

سیدمحمد مولوی منتخب مردم آبادان در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان با تقدیر از حضور حماسی و آگاهانه مردم در دور دوم انتخابات گفت: پیام رای مردم آبادان در دور دوم، استفاده از تجربه برای رفع مشکلات و مطالبات آنان است که در این زمینه قطعا جدی‌تر و مصمم‌تر از قبل عمل خواهیم کرد.
وی در در خصوص رویکرد احتمالی منتخبان مردم در این دوره در حمایت از انتصاب مدیران گفت: همانطور که در تبلیغات انتخاباتی اعلام کردم رویکرد مجمع نمایندگان جدید قطعا دفاع از مدیریت نیروهای بومی توانمند و شجاع است و البته صرف بومی بودن، نمی‌تواند عنوان شایسته سالاری و امتیاز باشد.
وی افزود: انسجام و همدلی خوبی بین منتخبان این دوره شکل گرفته و امیدواریم در پیگیری مسائل استان همه علمای بزرگ استان و نخبگان ما را پشتیبانی کنند.
مولوی لزوم توجه جدی به مدیریت‌های جهادی و ولایی برای حل مشکلات بنیادی خوزستان را خواستار شد و افزود: خوزستان نیازمند مدیران جهادی و ولایی است که با جان و دل برای مردم وقت بگذارند و از اشرافی‌گری و تشریفات زاید در ادارات دوری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوزستان نیازمند مدیرانی است که درهای دفاتر آنها در طول روز بر روی مردم باز باشد و برای حل مشکلات قرار و آرامش نداشته باشند.
وی افزود: قطعا استان خوزستان، با این حجم عقب ماندگی بایستی با یک مدیریت جهادی زایدالوصفی اداره شود تا از معضلات فراروی مردم شریف این استان کاسته شود.

مولوی افزود: آبادان و خرمشهر در بخش‌های مختلف دچار کمبودهای زیادی هستند و امیدوارم با هم‌افزایی و اتحاد ۴ نماینده آبادان و خرمشهر زمینه رفع این کمبودها فراهم شود.
نماینده مردم آبادان تصریح کرد: مردم مطمئن باشند بدون هیچ اغماض و تعارفی در خصوص رفع مشکلات و تحقق انتظارات و مطالبات به حق آنها در این دوره از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.
مولوی گفت: همان طور که در جمع مردم قول دادم، در این دوره همواره در کنار مردم خواهیم بود و با جان و دل برای پیگیری امور خواهیم کوشید.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1230301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =