«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در مشهد لغو شد

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» که قرار بود امروز دوشنبه در مشهد برگزار شود به دلیل شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه لغو گردید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» که قرار بود امسال برای دومین سال، امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با روز ولادت حضرت امام رضا(ع) از ساعت ۱۶ در خیابان امام رضا(ع) و با حضور مردم برگزار شود به دلیل شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه لغو شد.

برپایی غرفه‌های متعدد پذیرایی، رویدادهای فرهنگی و رسانه‌ای با حضور چهره های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و برنامه های متنوعی چون سرودخوانی، مداحی، اجرای نمایش، بیان معارف، غرفه‌های گوناگون فضاهای بازی، سرگرمی و جُنگ شادی، اجرای پویش قرار عاشقی شامل قرائت صلوات خاصه و اجرای نورافشانی گسترده از جمله برنامه هایی است که برای این مراسم پیش‌بینی شده بود

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی به شهادت رسید که آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =