دروازه‌بان لالیگایی از خطر مرگ نجات یافت

داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه،‌ پس‌ از مصدومیت جدی مقابل مایورکا مشکل جدی‌ای ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خبرهای خوبی از بیمارستانی که داوید سوریا به آنجا منتقل شده، به گوش می‌رسد. دروازه‌بان ختافه که در دقیقه ۷۳ بازی مقابل مایورکا با بازیکن حریف برخورد شدیدی داشت، پس از ۱۰ دقیقه درازکشیدن روی زمین و مداوا توسط کادر پزشکی، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

ژاوی اخراج شد؛ رونمایی از سرمربی جدید بارسلونا

بر اساس گزارش نشریه مارکا، چند ساعت بعد از این اتفاق بعد یک سی تی اسکن انجام شد که مشخص شد این دروازه‌بان به غیر از شکستگی‌ای که در ناحیه سر داشته، هیچگونه عارضه دیگری را متحمل نشده است.

به تازگی هم باشگاه ختافه با انتشار گزارش پزشکی وضعیت این بازیکن را به هواداران اعلام کرد. در حال حاضر، این بازیکن به مدت ۲۴ ساعت تحت نظر خواهد بود و اگر مشکلی نداشته باشد از بیمارستان مرخص می‌شود.

88

در گزارش کادرپزشکی ختافه آمده است: "داوید سوریا در جریان بازی مقابل مایورکا از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد که باعث شد برای دقایقی بیهوش شود.

پس از ضربه وارده، این بازیکن بلافاصله توسط تیم پزشکی باشگاه تحت مداوا قرار گرفت و به بیمارستان دانشگاه ختافه منتقل شد و تا ۲۴ ساعت آینده تحت نظر خواهد بود. داوید سوریا هوشیار است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1232049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =