پیشکسوت استقلال: آگاهی از نتیجه پرسپولیس به ضرر آبی‌پوشان شد

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، آگاهی بازیکنان این تیم از نتیجه بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان، به ضرر آبی‌پوشان تهرانی شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیروس دین‌محمدی درباره وضعیت استقلال بعد از تساوی برابر نساجی و از دست دادن صدرنشینی گفت: استقلال هفته‌های طولانی در صدر جدول قرار داشت، ولی این هفته صدر را از دست داد، با این حال چیزی برای این تیم تمام نشده است و بازیکنان این تیم نباید حتی یک درصد هم ناامید باشند. همانطور که استقلال صدر جدول را از دست داد، این امکان وجود دارد که پرسپولیس هم صدر را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید:
اقدام عجیب کاپیتان استقلال بعد از اتهام به پرسپولیس

وی در مورد انتقادهای صورت گرفته از عملکرد استقلال در بازی با نساجی تصریح کرد: موج دوم حمله برای رسیدن به گل بسیار مهم است و من تعجب می‌کنم که چرا هافبک‌های استقلال به حمله اضافه نمی‌شوند. متأسفانه استقلال در این بازی عملکرد همیشگی خودش را نداشت و البته آگاهی بازیکنان این تیم از نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، در نهایت به ضرر استقلال تمام شد. استقلال باید کار خودش را انجام و نساجی را شکست می‌داد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که در نهایت کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، خاطر نشان کرد: پیش‌بینی واقعاً سخت است و هر دو مدعی تا اینجا خوب نتیجه گرفتند. به اعتقاد من هر تیمی کمتر اشتباه کند در نهایت قهرمان می‌شود. استقلال باید هر دو بازی را ببرد و منتظر لغزش پرسپولیس باشد تا به قهرمانی برسد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان اظهار داشت: اگر انتقادی از تیم وجود دارد، بهتر است که به پایان فصل موکول شود. خواهش من از پیشکسوتان استقلال این است که در حال حاضر به تیم انرژی مثبت بدهند و در مورد استقلال مثبت صحبت کنند. استقلال مدت‌ها صدرنشین بوده و حالا که صدر جدول را از دست داده است، دلیلی نمی‌شود که تیم مورد انتقاد قرار بگیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1232205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =