مهلت ثبت نام در المپیاد ملی آموزش هنر تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت نام آموزشگاه‌های آزاد هنری در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، دکتر تقی صادقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به درخواست تعداد قابل توجهی از آموزشگاه‌های آزادهنری و نظر به وقفه پیش آمده در خصوص شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدشان، مهلت ثبت نام آموزشگاه‌های آزاد هنری در سامانه نخستین المپیاد ملی آموزش هنر تا تاریخ ۱۵خردادماه تمدید شد.

وی با بیان این که این المپیاد در ۳ سطح آموزشگاهی، استانی و ملی برگزار می‌شود، به وجه تمایز بارز این المپیاد با سایر رویدادهای هنری پرداخت و افزود: شرکت کنندگان در قالب تیم‌های آموزشگاهی یا هنرستانی دراین رقابت شرکت می‌کنند و هنرجویان هنرستان و آموزشگاه‌های آزاد هنری استان می‌توانند از این فرصت به خوبی بهره ببرند.

صادقی خاطرنشان کرد:هنرستان های هنرهای زیبا نیز تا پایان خردادماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت آثار هنرجویان اقدام کنند.

وی شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی و ایجاد همبستگی را از اهداف این رویداد برشمرد.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1232213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =