حضور دانشگاه آزاد نجف آباد در دومین نمایشگاه ملی "فن نما"

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری برای دومین سال پیاپی با همکاری ارکان زیست بوم کارآفرینی و فناوری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از نجف آباد، سعید ابراهیمی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان پس از معرفی این نمایشگاه و فرصت‌های موجود در آن بیان کرد: نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری برای دومین سال پیاپی با همکاری ارکان زیست بوم کارآفرینی و فناوری اصفهان برگزار می‌شود.

ابراهیمی با معرفی «ما برای وصل کردن آمدیم» به عنوان شعار این دوره از نمایشگاه توضیح داد: از اهداف نمایشگاه می‌توان به ارزش آفرینی، شبکه سازی و امیدآفرینی اشاره کرد. ارزش آفرینی با روایت کارآمدی زنجیره نوآوری و فناوری در حل مسائل و ارزش آفرینی ملی، شبکه سازی برای تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر ارتباطات اقتصادی در زیست بوم فناوری و امیدآفرینی با هدف جذب آحاد شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان و افزایش علاقه و امیدآفرینی به واسطه ایجاد زمینه مشارکت فعال در نمایشگاه و رویدادهای جانبی مدنظر قرار گرفته است.

وی در خصوص پاویون‌های نمایشگاه عنوان کرد: ۸ پاویون برای نمایشگاه درنظر گرفته شده که شامل بخش‌های محیط زیست، کشاورزی و امنیت غذایی، ساختمان و صنایع وابسته، نفت، گاز و پتروشیمی، فولاد، سلامت و فناوری‌های زیستی، هوش مصنوعی، نوآوری و خلاقیت، حمل و نقل سبز است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه پایون‌های نمایشگاه در بخش‌های تجاری سازی، دانش بنیان و رویدادها شکل می‌گیرند، گفت: سال گذشته ۴۰ رویداد جنبی برگزار کردیم که امسال تعداد این رویدادها کاهش پیدا می‌کند، ضمن اینکه سال گذشته در بخش بین الملل شاهد حضور ۴ کشور سرمایه‌گذار از جمله ارمنستان و روسیه بودیم که امسال نیز در این حوزه در حال برنامه‌ریزی هستیم. شرکت‌های دارای طرح‌ها و پروژه‌های ملی در اولویت ثبت‌نام هستند. این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ مهرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

وی درباره‌ی همکاران شهرداری اصفهان در برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، استانداری اصفهان، شورای اسلامی شهر اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی، منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، شرکت نمایشگاه‌های بین المللی و دانشگاه اصفهان همکاران ما در برگزاری این نمایشگاه هستند.

ابراهیمی در پایان با اشاره به مشارکت کنندگان این نمایشگاه بیان کرد: سازمان صمت استان، انجمن شرکت‌های دانش بنیان، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی، شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی استان، بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه‌های هنر و پیام نور اصفهان و آزاد اسلامی نجف آباد، اداره کل آموزش و پرورش، فولاد مبارکه، سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

کد خبر: 1232587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =