شمس الدین حسینی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

نماینده مردم تنکابن و وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ حسینی، وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی و همچنین نماینده دوره یازدهم و ودازدهم مردم تنکابن در مجلس برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

سیدشمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد، نماینده ادوار و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی بعد از حضور در وزارت کشور و ثبت نام برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون اساسی نشان داد، فقدان ناگهانی رئیس جمهور نمی تواند مانع کشورداری شود، گفت: من با بهره گیری از ظرفیت همگان و شکوفایی از استعدادهای کشور وارد این عرصه شده ام.

نماینده مردم چالوس و تنکابن در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه من سختی های شما را نخوانده بلکه شناخته ام، عنوان کرد: مشارکت شما کلید اصلاح امور حکمرانی و اعتلای همه امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره است.وی در ادامه با بیان اینکه با هدف تحول اقتصادی وارد این عرصه شده ام، اظهار داشت: من توسعه ایران را از مسیر گشایش فرزانگی و نه از طریق کشمکش سیاسی دنبال خواهم کرد.

حسینی در ادامه با بیان اینکه تأمین مالی تورمی و نقدینگی بالا سبب نااطمینانی شده است، گفت: سیاست های اقتصادی ناکارآمد باعث رانت و فساد در توزیع درآمد شده است. عدم شفافیت و مداخله های غلط باعث بی انگیزگی سرمایه گذاران شده و سفره مردم را کوچک کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: به واسطه ۳ دهه کار و تلاش در حوزه تقنین و اجرا به دیوانسالاری آشنایی دارم، اذعان داشت: به شما اطمینان می دهم با استفاده از تجارب خود، قدم برمی دارم و بی مایگی را برای حل مسائل اقتصادی مانع می دانم و خود را در معرض انتخاب شما قرار داده ام چون با اجرای قوانین اقتصادی می توانم مشکلات اقتصادی شما را حل کنم.حسینی در پایان تصریح کرد: گشایش اقتصادی، امنیت پایدار و همه جانبه و گره گشایی سیاست خارجی و اعتلای علمی و فرهنگی ۳ محور اصلی برنامه های دولت من خواهد بود.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1232821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =