مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز منصوب شد

طی مراسمی با حضور مسئولان، جلسه تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگاراستانی خبرگزاری ایسکانیوز از اهواز، مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور علی افروس رئیس دانشگاه، صادق شاهوارپور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان و سیدمنصور موسوی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در واحد اهواز برگزار شد.

در این مراسم علی افروس با اشاره به نقش جوانان و جنبش‌های دانشجویی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، اولویت کار فعالین تشکل‌ها و بسیج دانشجویی در شرایط حساس کنونی کشور را تلاش برای افزایش مشارکت و انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دانست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان نیز با تأکید بر عدم ایجاد اختلال در امور کشور پس از حادثه شهادت رئیس جمهور، این ثبات را نه نشانه تشریفاتی بودن جایگاه رئیس جمهور، بلکه نشان دهنده قائم به فرد نبودن نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: حادثه اخیر نشان داد این تصور که جایگاه ریاست جمهوری، اثرگذاری و ظرفیت لازم برای حل مشکلات کشور را ندارد، تصور کاملاً اشتباهی است.

شاهوارپور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اولویت کار دانشجویان، آینده‌نگری و توجه به مشکلات مردم و جامعه را پس از علم‌آموزی، اولویت کاردانشجویان برشمرد و اضافه کرد کار تشکیلاتی در چهارچوب تشکل‌های دانشجویی، تمرینی برای هم‌افزایی، جبهه تشکیل دادن و یک‌دست شدن برای حل مشکلات کشور است.

لازم به ذکر است در این مراسم ابوالفضل کیانی سکان بسیج دانشجویی واحد اهواز را که برای اولین دوره به صورت انتخابات برگزار شده بود، تحویل گرفت و از زحمات علی ابوالفتحی در دوره یکساله تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1233356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =