باند پول‌شویی در خراسان جنوبی منهدم شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از انهدام باند پول‌شویی و توقیف حساب‌ها و اموال متهمان به ارزش ۵۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف زنجیره‌ای در محل گردنه ثمن‌شاهی بر اثر پاشیده شدن سوخت مخازن هزار لیتری از بار یکدستگاه تریلی بر روی جاده و ایراد خسارت به حدود 10 دستگاه خودروی سواری پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سگ هار کودک ۶ ساله دزفولی را کشت

وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در این رابطه یکدستگاه تریلی حامل مخازن هزار لیتری را به همراه سوخت قاچاق توقیف کردند که مستندات حاکی از باندی بودن شبکه قاچاق سوخت داشت، لذا بررسی پرونده پول‌شویی مالک اصلی تریلی و همچنین تحقیقات در این زمینه به صورت علمی و تخصصی آغاز شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق درباره مدارک حساب‌ها و اموال منقول و غیرمنقول مالک تریلی و وابستگان وی، مشخص شد از وجوه حاصله، تعدادی منزل مسکونی و تریلی و اتوبوس خریداری شده و خودروها در قاچاق سوخت و مواد مخدر فعالیت دارند.

دهقان، تصریح کرد: ارزش ریالی کارکرد حساب‌ها و اموال متهمان بالغ بر 560 میلیارد ریال برآورد شده که تمامی اموال با حکم قضایی توقیف شد و مأموران در این رابطه 7 متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با جرایم اقتصادی از اولویت‌های پلیس بوده و با جدیت با مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت‌ها و تخلفات اقتصادی و قاچاق از طریق سامانه 096300 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =