برگزاری آئین تجلیل از مفاخر جامعه شناسی کشور در واحد علوم و تحقیقات

آئین تجلیل از استادان پیشکسوت گروه جامعه شناسی و علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور جمعی از استادان و دانشجویان در سالن علامه حلی این واحد دانشگاهی، برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،آئین تجلیل از استادان پیشکسوت گروه جامعه شناسی و علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با حضور جمعی از استادان و دانشجویان در سالن علامه حلی این واحد دانشگاهی، برگزار شد.

این مراسم با حضور فهیمه مخبر دزفولی رئیس دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی و به همت گروه جامعه شناسی و علوم اجتماعی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد و از سه شخصیت علمی برجسته، دکتر مصطفی ازکیا، دکتر باقر ساروخانی و دکتر منصور وثوقی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

مخبر دزفولی در این مراسم ضمن خوشامدگویی به اهمیت مقام علم و معلم در آموزه‌های دینی و تمدن اسلامی، اشاره کرد. همچنین،خدیجه ذوالقدر مدیر گروه جامعه شناسی و علوم اجتماعی، برگزاری آیین نکوداشت این استادان پیشکسوت را نشانه‌ای از ادای دِین و قدردانی از این پیشکسوتان برای سال‌ها خدمت بی‌منت و صادقانه در واحد علوم و تحقیقات برشمرد.

در این مراسم که با اجرای عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی، لیلا نصرالهی وسطی صورت گرفت، لبیبی عضو هیات علمی واحد تهران مرکزی، عاصمه قاسمی و پروین سوادیان از اعضای گروه جامعه شناسی واحد علوم و تحقیقات ضمن بیان خاطراتی از این استادان پیشکسوت به ویژگی‌های علمی و اخلاقی استادان، اهمیت و تاثیرگذاری آن‌ها در حوزه‌های تخصصی مربوطه، نقش آن‌ها در پیشرفت و توسعه جامعه‌شناسی در واحد علوم و تحقیقات، پرداختند.

بر اساس این گزارش، این مراسم با همراهی و اجرای موسیقی سنتی توسط گروه کیهان و اهداء لوح تقدیر و هدایایی به این استادان پیشکسوت، به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =