طوفان‌الاقصی| آماده‌باش ارتش اسرائیل از بیم واکنش حزب‌الله

جنگ در غزه در شرایطی وارد دویست و پنجاهمین روز خود شد که همزمان با ادامه بمباران غزه، جبهه شمالی در لبنان نیز شاهد بمباران شدید هوایی ارتش اشغالگر بود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ۲۵۰ روز از جنگ در غزه می‌گذرد؛ جنگی که هرگز سران رژیم اشغالگر تصوری از طولانی‌ شدن آن تا این حد نداشتند؛ و این در حالی است که به هیچ یک از اهداف اولیه خود دست نیافته‌اند؛ علاوه بر این جنگ در شرایطی ادامه دارد که جبهه لبنان، عراق و یمن همچون روزهای اول به پشتیبانی از مقاومت غزه و عملیات‌های خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌الاقصی| سند پیشنهادی محرمانه نتانیاهو به حماس رسانه‌ای شد

در این میان ارتش اشغالگر نیز با تکیه بر سلاح‌های اهدایی آمریکا همچنان به بمباران مناطق مختلف غزه و شمال لبنان ادامه می‌دهد؛ به طوریکه از بامداد امروز بار دیگر چندین خانه مسکونی دیگر در غزه هدف این حملات قرار گرفت. در لبنان نیز یک فرمانده و سه رزمنده حزب‌الله در بمباران منطقه «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسیدند و رسانه‌های عبری‌زبان از آماده‌باش گسترده ارتش صهیونیستی از بیم پاسخ حزب‌الله خبر می‌دهند.

در حوزه تحولات سیاسی جنبش‌ حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در خصوص پاسخ خود به طرح آتش‌بس اعلام کردند: «پاسخ ما [به توافق آتش‌بس] منافع مردم ما، توقف تجاوز به غزه و خروج کامل از نوار غزه را در اولویت قرار می‌دهد».

مهمترین تحولات روز ۲۵۰ عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

آماده‌باش ارتش اسرائیل از بیم واکنش حزب‌الله

رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که ارتش این رژیم از بیم واکنش گسترده حزب‌الله لبنان به شهادت یک فرمانده و سه رزمنده خود، در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

۶ شهید در بمباران خانه‌ای در غزه

منابع فلسطینی از شهادت ۶ نفر در بمباران خانه‌ای در محله «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه خبر دادند.

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد امروز یک «هدف حیاتی» در بندر «ام الرشراش» (ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی را با چندین پهپاد مورد هدف قرار داده است.

شهادت یک فرمانده و سه رزمنده حزب‌الله

مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «جویا» در جنوب لبنان، یک فرمانده میدانی و سه رزمنده حزب‌الله به شهادت رسیده‌اند.

طبق این اطلاعیه، «طالب سامی عبدالله» ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهان میدانی حزب‌الله، «محمد حسین صبرا» ملقب به «باقر»، «علی سلیم صوفان» ملقب به «کمیل» و «حسین محمد حمید» ملقب به «ساجد» جزو شهدا هستند.

۱۲ شهید در کرانه باختری طی ۴۸ ساعت گذشته

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۲ نفر در مناطق مختلف کرانه باختری با شلیک نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر: 1233787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =