نظر پزشکی قانونی درباره شهادت رئیس‌جمهور به قوه قضائیه اعلام شد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی در هفته قوه قضاییه خبر داد و گفت: نخستین بحران ما در سال جدید، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان بود که کارهای مربوطه در پزشکی قانونی انجام شد و نظرات خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عباس مسجدی آرانی؛ رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعاری که در سال ۱۴۰۳ در این سازمان داشتیم، ارتقای کیفیت همه‌جانبه و خدمت بیشتر به مردم بود.

بیشتر بخوانید:

مخبر: شهید رئیسی می گفت تحریم‌ها را رفع کنیم اما معطل تصمیم آنها نخواهیم شد

وی افزود: این سازمان در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات آزمایشگاهی اقدامات خوبی را در سال پیش رو در برنامه کاری خود دارد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: برنامه اصلی این سازمان، تحقق سند تحول قوه قضاییه و اصلاح فرایندهای کاری است.

مسجدی آرانی افزود: ۱۱ پروژه عمرانی در هفته قوه قضاییه افتتاح خواهد شد که برای افتتاح این پروژه‌ها ۱۱۵ میلیارد هزینه صرف شده است. در حوزه تجهیزات نیز از چند کشور مانند چین و هند تجهیزاتی خریداری و وارد کشور شده است.

وی خاطرنشان کرد: کیت ۳۰ جایگاهی در این سازمان تولید شده و در مرحله آزمایش‌های نهایی است؛ این کیت توانسته تاییدیه‌های لازم برای تولید را دریافت کند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تصریح کرد: نخستین بحران ما در سال جدید، شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان بود که کارهای مربوطه در پزشکی قانونی انجام شد و نظرات خود را به دستگاه قضایی اعلام کردیم.

کد خبر: 1234130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =