ماجرای سفر بیرانوند به ترکیه چیست؟

شایعات مربوط به سفر بیرانوند به ترکیه صحت ندارد و این بازیکن در تعطیلات به سر می‌برد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا بیرانوند این روزها و بعد از فسخ قراردادش با پرسپولیس به چهره ویژه فوتبال ایران تبدیل شده و در صدر اخبار قرار دارد. می‌شود گفت جدایی علیرضا از پرسپولیس تا حد زیادی قطعی شده و او مشغول مذاکره با تیم‌های دیگر است. بیرانوند با تراکتور مذاکرات خوب و مثبتی انجام داده و به توافقات نسبی هم دست پیدا کرده است. با این حال گلر جنجالی این روزهای فوتبال ایران هنوز قراردادی را با تراکتور امضا نکرده است.

بیشتر بخوانید:

۲ انتقال بزرگ فصل میان پرسپولیس و سپاهان!

در این خصوص روز گذشته شایعه شد که گلر مغضوب پرسپولیسی‌ها در ترکیه با زنوزی مالک تراکتور جلسه دارد و راهی این کشور شده است. بعد از آن شایعه دیگری هم به راه افتاد که بیرانوند قراردادش را با تراکتور امضا کرده و بعد از آن برای استراحت راهی ترکیه و شهر استانبول شده است. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد هیچکدام از این شایعات صحت ندارد و علیرضا در ایران است.

بیرانوند بعد از چند روز سفر به خرم آباد زادگاهش، چند روزی است که به تهران برگشته و به همراه خانواده‌اش این روزها مشغول استراحت است. بیرو به همراه همسر و فرزندانش راهی ویلای شخصی خود در اطراف کرج شده و آنجا مشغول استراحت و ریکاوری است تا خودش را برای تمرینات پیش فصل آماده کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =