انتخابات به خوبی و در امنیت کامل در حال برگزاری است

فرمانده فراجا گفت: نتخابات به خوبی و در امنیت کامل در حال برگزاری است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس انداختن رأی خود به صندوق با حضور در جمع خبرنگاران گفت: روند انتخابات به خوبی و در امنیت کامل در حال برگزاری است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به آماده‌باش مأموران پلیس در روز رأی گیری افزود: البته پلیس از همان روزهای نخست شروع فرآیند انتخابات در آماده باش بوده و به وظایف قانونی خود عمل کرد. امروز نیز همکاران من در شعب اخذ رأی سراسر کشور حضور دارند و همانطور که گفتم انتخابات در نظم کامل در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی گیری و شمارش آرا و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.

رادان ادامه داد: امروز نیز شاهد شگفتانه ای دیگری از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود و برابر گزارش‌های دریافتی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی عدد قابل توجهی است. در این شرایط می‌توان گفت که امروز رأی ندادن، نوعی خودتحریمی برای مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز اگر کسانی مدعی اظهارنظر در صحنه سیاسی کشور هستند باید با حضور در پای صندوق‌های رأی نظر خود را اعلام کنند.

گفتنی است؛ همچنین شماری از رؤسا و فرماندهان پلیس نیز در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا رأی خود را به صندوق انداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =