جزییات آتش‌سوزی در رستوران معروف جاجرود

یک رستوران سه طبقه سنتی با دکوراسیون تماماً  چوب در جاجرود طعمه آتش شد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ امیر ملاشور مسئول آتش‌نشانی پردیس در خصوص جزئیات تکمیلی آتش‌سوزی رخ داده در یک رستوران گفت: ساعت ۷:۰۲ صبح ۱۷ تیر ماه خبر آتش‌سوزی یک رستوران واقع در جاجرود به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی پردیس گزارش شد که با توجه به اینکه در محدوده عملیاتی آتش‌نشانی پردیس نبوده با این حال بلافاصله ایستگاه خرمدشت به همراه تجهیزات کامل، تانکرهای آب و خودروهای مجهز به تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید؛

علت وقوع حریق بیمارستان قائم رشت اعلام شد

ملاشور در ادامه افزود: ماموران مشاهده می‌کنند که ساختمانی سه طبقه یک رستوران معروف دچار حریق شده که متاسفانه بدلیل دکوراسیون قابل اشتعال چوب، چه در داخل و چه تزیینات خارجی و نمای ساختمان و مواد مصرفی رستوران، به تمامی سه طبقه سرایت کرده و این حریق باعث شده بود دود زیادی در تمام طبقات پخش شود.

مسئول آتش‌نشانی افزود: به‌دلیل حجم بالای آتش و امکان سرایت به کارگاه‌ها و مغازه‌های اطراف، ایستگاه‌های ۴، ۵ و ۶ آتش‌نشانی پردیس نیز در محل حاضر شدند و با هماهنگی فرمانده عملیات و درخواست پشتیبانی نیرو و تانکر آب، سه ایستگاه از تهران و همچنین ایستگاه‌های بومهن، رودهن و دماوند نیز در محل حضور پیدا کردند.

وی اظهار داشت: خارج از محدوده عملیات بودن محل حریق و همچنین ترافیک جاده‌ای منطقه جاجرود زمان رسیدن ماموران کمی طولانی‌تر نمود.

بر پایه این گزارش، دو کارگر محبوس در رستوران توسط عوامل آتش‌نشانی نجات پیدا کرده و به همراه یک نفر از آتش‌نشانان که به دلیل استنشاق دود و گازهای سمی مصدوم شده بود، تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =