هر هفته یک سالن ورزشی در تبریز افتتاح می‌شود

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خوشبختانه به مرحله‌ای رسیده‌ایم که پروژه‌های ورزشی به نقطه افتتاح برسند و هر هفته شاهد افتتاح یک پروژه ورزشی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از آذربایجان شرقی، شصت و هشتمین جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز، روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ در ساختمان شورا برگزار شد.

پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای ششم در ابتدای این جلسه با تمجید از فعالیت‌های ورزشی منطقه چهار گفت: این منطقه به عنوان کارگاه ورزشی شهر شناخته می‌شود و در تمام محلات این منطقه آثاری از پروژه‌های ورزشی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه استخر ستارخان در مراحل پایانی است و امیدواریم با ارائه خدمات ورزشی، رضایت شهروندان را تا حدودی به دست آوریم.

هادی ادامه داد: خوشبختانه به مرحله‌ای رسیده‌ایم که پروژه‌های ورزشی به نقطه افتتاح برسند، هر سه‌شنبه شاهد افتتاح یک پروژه ورزشی هستیم و هفته گذشته سالن فضیلت در منطقه‌ی آخماقیه به عنوان اولین سالن از ۲۵ پروژه سالن ورزشی شهرداری افتتاح شد.

او با بیان اینکه مدارس می‌توانند نقش مهمی در ورزش شهر داشته باشند گفت: متاسفانه آموزش و پروش در این زمینه همکاری لازم را ندارد و امکانات ورزشی مدارس باید تکمیل شوند و بعد از زمان مدرسه در اختیار شهروند منطقه مربوط قرار گیرند.

در پایان این جلسه، آخرین وضعیت عمرانی پروژه‌های ورزشی مناطق ۳ و ۱۰ شهری تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

خبرنگار: محمد لطفی

انتهای پیام/

کد خبر: 1236167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =