رهبر انقلاب: امروز بلندترین پرچم اسلام در دستان مردم غزه است

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار اسماعیل هنیه و زیاد النَّخاله بیان کردند:‌ امروز بلندترین پرچم اسلام در دست ملت فلسطین و مردم غزه است و به برکت این مقاومت زمینه ترویج بیش از پیش اسلام فراهم آمده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النَّخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، با تجلیل از ایستادگی و مقاومت کم‌نظیرمردم مظلوم غزه، تاکید کردند: امروز بلندترین پرچم اسلام در دست ملت فلسطین و مردم غزه است  و به برکت این مقاومت زمینه ترویج بیش از پیش اسلام فراهم آمده است.

بیشتربخوانید:

دیدار نیکول پاشینیان با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب اسلامی یک از دغدغه‌های همیشگی متفکرین اسلامی را چگونگی ترویج اسلام و ارائه یک الگو از جامعه اسلامی برشمردند و افزودند: گرایش روزافزون به اسلام در مقطع فعلی نشان دهنده عظمت ایستادگی ملت فلسطین و مردم غزه است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: عامل اصلی عظمت و شکوه مقاومت، مردم غزه و ساکنان ساحل غربی هستند و امیدواریم ملت فلسطین و نیروهای مقاومت مشمول کمک و حمایت و بشارت‌های الهی باشند.

در این دیدار اسماعیل هنیه با تبریک انتخاب رئیس جمهور جدید ایران، برگزاری انتخابات اخیر را جلوه‌ای از مردم‌سالاری بر مبنای تفکر اسلامی دانست و با اشاره به دیدار خود با آقای پزشکیان گفت: ما در این دیدار بار دیگر شاهد مواضع خوب و مستحکم جمهوری اسلامی ایران در قبال موضوع فلسطین و جریان مقاومت بودیم و از این مواضع احساس افتخار کردیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تشریح آخرین وضعیت میدانی و سیاسی در غزه و کرانه باختری، گفت: دیروز سیصدمین روز جنگ غزه بود و اکنون به مرحله‌ای حساس و تاریخی رسیده‌ایم که مردم فلسطین و نیروهای مقاومت باید قهرمانی و پیروزی خود را تثبیت کنند.

در این دیدار همچنین زیاد النَّخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با تبریک انتخاب آقای پزشکیان رئیس جمهور جدید و تجلیل از مواضع وی در حمایت از فلسطین و مقاومت گفت: حضورمشترک رهبران حماس و جهاد اسلامی در دیدار امروز نشانه نمادین از وحدت نیروهای مقاومت در فلسطین است و به برکت این وحدت، هماهنگی و همکاری در میان جبهه مقاومت در منطقه نیز در بهترین حالت خود است.

اسماعیل هنیه و زیاد نخاله در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات ارشد این جنبش‌ها برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران صبح امروز وارد تهران شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =