احتمال جذب ۲ بازیکن خارجی توسط سپاهان

در آستانه دیدار سپاهان مقابل شباب الاهلی احتمال جذب دو بازیکن خارجی توسط طلایی‌پوشان افزایش یافته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی لیگ برتر تاکنون محمدامین حزباوی (مدافع)، وحدت هنانوف (مدافع)، حسین گودرزی (مدافع چپ)، صالح حردانی (مدافع راست)، مهدی لیموچی (وینگر) و جواد آقایی (مهاجم) را جذب کرده است. سپاهانی‌ها همچنین با محمد کریمی (هافبک) و نیما میرزازاد (دروازه‌بان) تمدید قرارداد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

وینگر ۲۵ ساله سپاهانی در آستانه پیوستن به ذوب‌آهن

آنچه که از سیاست‌های سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات مشخص است کاهش میانگین سنی تیم، استفاده از بازیکنان جوان اما با انگیزه بالا و افزایش روحیه همکاری جمعی برای فصل نقل‌وانتقالات به شمار می‌آید. ضمن اینکه برای خروج برخی ستاره‌ها مانند رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو که تمایلی به ادامه همکاری نداشتند، مطابق با متن قرارداد مبلغ رضایت‌نامه اخذ شد.

پیش از این مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد بود، فعالیت‌های طلایی‌پوشان برای جذب بازیکن خارجی ادامه دارد، اما این موضوع را مشروط به کیفیت و سطح تأثیرگذاری آنها در تیم کرده بود.

در این میان بررسی‌ها حاکی از آن است که دو بازیکن خارجی مدنظر باشگاه سپاهان قرار دارند. این بازیکنان در پست مهاجم و هافبک دفاعی به میدان می‌روند. اگر مذاکرات خوب پیش برود چه بسا کار به امضای قرارداد هم بکشد.

به هر حال طبق تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا، شاگردان مورایس از ساعت ۱۹:۴۵ روز ۱۶ مرداد سال جاری و در چارچوب دیداری از دور اول پلی‌آف لیگ نخبگان، در ورزشگاه نقش جهان میزبان شباب الاهلی امارات هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =