رژیم صهیونیستی: به دنبال جنگ با هیچ‌ کسی نیستیم!

در پی ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران و حمله متجاوزانه روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت، وزیر جنگ رژیم صهیونیست مدعی شد این رژیم به دنبال جنگ نیست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد این رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ با هیچ کسی نیست اما برای تمامی سناریوها آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

عصر سه‌شنبه رسانه‌ها از وقوع انفجار در ضاحیه جنوبی، منطقه شیعه‌نشین بیروت خبر دادند. وزارت بهداشت لبنان از شهادت چهار تن و زخمی‌شدن ۸۰ نفر دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از رسانه‌ای شدن این انفجار، رسماً هدف قرار دادن بیروت را پذیرفت و مدعی شد این حمله در پاسخ به حمله «مجدل شمس» انجام شده است.

رژیم صهیونیستی مدعی است فرمانده عملیات حمله به مجدل شمس را هدف قرار داده است.

این در حالی است که حزب‌الله هرگونه دست‌داشتن در حمله به مجدل شمس در منطقه جولان اشغالی را که به کشته‌شدن ۱۲ نفر منجر شد، رد کرده است.

صبح امروز (چهارشنبه) نیز حماس در بیانیه‌ای از ترور اسماعیل هنیه در تهران خبر داد. او برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور ایران به تهران سفر کرده بود.

«محمود طه» نماینده حماس در لبنان در این باره گفت: اسرائیل این ترور را انجام داد تا حماس را به تضعیف شروط خود در مذاکرات (آتش‌بس) وادار کند. ما این کار را نخواهیم کرد. ما همچنین وعده می‌دهیم که ارتش اسرائیل بهای گزافی برای این جنایت پرداخت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادعای گالانت مبنی بر این که رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ نیست، در حالی مطرح می‌شود که این رژیم با هدف «نابودی حماس» در پی عملیات طوفان الاقصی که توسط گروه حماس در ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی انجام شد، بیش از ۹ ماه است که در حال حمله به غزه و کشتار غیرنظامیان است.

در جنگ غزه، تا کنون، بیش از ۳۹ هزار نفر به شهادت رسیده و بیش از ۹۰ هزار نفر هم مجروح شده‌اند. طی این حملات، ۸۵ درصد جمعیت غزه آواره شده و بیش از ۶۰ درصد از زیرساخت‌های حیاتی آن از بین رفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =