محبوب‌ترین ستاره استقلال عضو سپاهان شد

یازده سال پیش در چنین روزی شاهد یکی از تماشایی‌ترین مصاف‌های استقلال و سپاهان بودیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فصل سیزدهم برای آبی پوشان پایتخت با برد مقابل گسترش در تبریز آغاز شد تا آنها برای دیدار سخت مقابل سپاهان در هفته دوم در آزادی آماده شوند. سپاهان هم آن روزها با حضور ستارگان پرشماری نظیر امید ابراهیمی، احسان حاج‌صفی و آرش افشین با سرمربیگری کرانچار فقید تیمی بسیار سرسخت بود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن مورد نظر استقلال در آستانه بازگشت به گل گهر

چهره ویژه این دیدار اما کسی‌نبود جز مجتبی جباری که بعد از هشت سال از استقلال جدا شده بود و باید با پیراهن سپاهان مقابل آبی‌ها در آزادی قرار می‌گرفت. پیش از شروع دیدار، هنگام گرم کردن دو تیم، جباری به‌شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

این بازی راس ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه باسوت علیرضا فغانی آغاز شد و در همان دومین دقیقه بازی آرش افشین روی اشتباه عجیب خسرو حیدری با رحمتی تک به تک شد و گل‌ نخست را برای سپاهان به ثمر رساند. حملات پرتعداد شاگردان قلعه‌نویی برای جبران این گل به سرانجام نرسید و موقعیت‌های پرشمار آبی‌ها با بی‌دقتی و البته بدشانسی مهاجمان این تیم از دست رفت تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.

ده دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که امیرحسین صادقی در محوطه جریمه با خطای روی بازیکن سپاهان یک ضربه پنالتی به طلایی‌پوشان هدیه کرد تا هادی عقیلی حساب کار را دو بر صفر کند.

تعویض‌های تهاجمی قلعه‌نویی بعد از این گل منجر به ایجاد موقعیت‌های گلزنی پرشماری روی دروازه رحمان احمدی شد اما به طرز عجیبی هیچ‌کدام از این توپ‌ها راهی دروازه مهمان نمی‌شد تا اینکه در هشتادمین دقیقه بازی امیرحسین صادقی روی ارسال دیدنی آندو تیموریان که به تیرک اصابت کرد، توانست یکی از گل‌های سپاهان را پاسخ دهد.

فشار بی‌امان استقلال برای به تساوی کشاندن بازی در ده دقیقه پایانی همچنان ادامه پیدا کرد اما دیگر توپی از خط دروازه احمدی عبور نکرد تا یکی از زیباترین مصاف‌های تاریخ استقلال و سپاهان با شکست یاران قلعه‌نویی به پایان برسد. ضمن آنکه کادرفنی و هواداران استقلال در پایان به‌شدت نسبت به عملکرد فغانی معترض بودند و او را عامل اصلی شکست تیم‌شان دانستند.

در پایان دیدار نیز جباری به سمت سکوهای آبی رفت و آن‌ها را بابت این شکست دلداری داد. هرچند که اوضاع برای او در سپاهان نیز خوب پیش‌ نرفت و خیلی زود از جمع طلایی‌پوشان جدا شد و به لیگ قطر پیوست.

کد خبر: 1238612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =