پرسپولیس با ۵ گل الاهلی بحرین را در هم کوبید

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف الاهلی بحرین رفت و با نتیجه پرگل به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه ۱۲ مرداد در نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی ترکیه به مصاف الاهلی بحرین رفت و با نتیجه پرگل ۵ بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت از بیرانوند و تراکتور

در ابتدای بازی و روی حرکت ترکیبی خوب سرخپوشان، پاس سروش رفیعی به علیپور رسید که او با یک چرخش و شوت زمینی محکم با پای چپ از پشت محوطه گل نخست را به ثمر رساند.

در دقیقه ۲۱، سرخپوشان از سمت چپ حمله خطرناکی ترتیب دادند و علی علیپور روی ارسال دقیق وحید امیری باز هم با پای چپ و یک شوت سرضرب گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه ۳۰ ارسال خوب یاسین سلمانی به داخل محوطه جریمه از همه بازیکنان رد شد اما در آن سمت فرشاد احمدزاده با پاس زمینی کات‌بک، عملود را صاحب توپ کرد که او هم با یک شوت دقیق و محکم گل سوم را برای پرسپولیس زد.

در دقیقه ۷۸ کرنری که از سمت چپ برای پرسپولیس به دست آمده بود را فرشاد احمدزاده روی دروازه ارسال کرد و فرشاد فرجی با ضربه سر دقیق گل چهارم پرسپولیس را زد.

در دقیقه ۸۷ باز هم از روی ضربه کرنر، شاگردان گاریدو به گل رسیدند. با این تفاوت که روی کرنر کوتاه کار شد و بعد از همکاری امیری، رفیعی و احمدزاده، ارسال امیری روی تیر دو به فرشاد فرجی رسید. ضربه سر فرجی را هم ابوالفضل بابایی با یک ضربه سر دیگر تبدیل به گل پنجم کرد.

کد خبر: 1238723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =