وضعیت جاده‌ها / محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته محورهای شمالی

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا شنبه ۲۷ مرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهانتاب در ساری با بیان اینکه محدودیت‌های جاده‌ای مازندران از امروز اعمال می‌شود اظهار داشت: با اعزام کاروان‌های زیارتی به کربلا در مسیر پیاده پیاده روی و نیز ورود مسافران به استان محدودیت‌هایی اعمال می‌شود بطوریکه در محور هراز از ساعت ۶ صبح امروز ۲۴ مرداد تا ساعت ۱۴ امروز شاهد مسدود شدن راه هستیم و تردد نیز از محورهای چالوس و سوادکوه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی به ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال اشاره کرد گفت: این حجم ترافیکی در حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه است.

فرمانده پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای شمالی نداریم و با اعمال محدودیت‌هایی ترافیکی در جاده‌های مازندران پلیس طبق قوانین و محدودیت‌های اعمال شده عمل می‌کند.

جهانتاب اجرای هرگونه محدودیت‌های ترافیکی را منوط به افزایش حجم تردد در محورها دانست و بیان کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۴ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۷ مرداد از محورهای هراز، کرج - چالوس، فیروزکوه و بالعکس ممنوع خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی و اجرای ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است و در محور چالوس تردد انواع کامیون، تریلر و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی درباره محدودیت‌های ترددی روز چهارشنبه تاکید کرد: از روز چهارشنبه مورخ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه را داریم بطوریکه از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود.

جهانتاب افزود: از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یکطرفه داریم و از ساعت ۲۴ طرح یکطرفه پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه است.

وی درباره اعمال محدودیت‌ها در روز جمعه ۲۶ مرداد گفت: اعمال محدودیت تردد از ساعت ۱۴ آزادراه تهران – شمال برای خودروهایی به مقصد چالوس اجرا می‌شود.

جهانتاب با بیان اینکه از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله انسداد کامل دارین افزود: از ساعت ۱۷ و از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت یک طرفه اجرا می‌شود و از ساعت ۲۳ طرح پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای افراد محلی آزاد است اما تردد خودروهایی با قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان تاب درباره اعمال محدودیت‌ها در محور هراز توضیح داد: تردد کلیه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ مرداد و از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های از محور هراز ممنوع می‌باشد اظهار کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک با صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =