طرح حامیم دانشجویان مازندران در قائمشهر برگزار شد

مرحله استانی طرح حامیم مازندران برای دانشجویان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در قائمشهر برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران منتخبان دانشجویان واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مرحله استانی طرح حامیم مازندران در گروه برادران و خواهران در اردوی فرهنگی به میزبانی واحد قائمشهر در تاریخ ۲۱ و ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ گرد هم آمدند.

بنا به گفته مسئولان برگزاری طرح حامیم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر، این اردو فرصتی بی‌نظیر برای بررسی و تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و بیان ایده‌های ارزشمند بوده است.

در این اردو، دانشجویان دختر و پسر واحدهای استان، هر کدام در سه گروه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با مشارکت فکری و توجه به نقاط قوت و ضعف، فرصت و تهدید همدیگر، توانستند عمده مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی موجود در دانشگاه را در حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان بیان کنند.

گفتنی است حدود ۹۰ درصد از جمعیت حاضر در مرحله استانی طرح حامیم در بخش کشوری دوره حامیم که قرار است شهریورماه ۱۴۰۳ در مشهد مقدس توسط نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

لازم به ذکر است دانشجویان در برنامه عصر به مسابقات ورزشی دانشجویی پرداختند که به ۵ نفر از دانشجویان، هدایایی به رسم یادبود از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر اهدا شد.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1239775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =