سردار فدوی: نتیجه جنگ مطابق وعده الهی پیروزی حزب خداست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نتیجه جنگ مطابق وعده الهی پیروزی حزب خدا و شکست حزب شیطان است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار علی فدوی در حاشیه برگزاری مراسم تشییع شهید نیلفروشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میدان و دیپلماسی باهم هماهنگ تر و مستحکم‌تر شدند. این موضوعی است که الان بروز بیشتری دارد وگرنه همواره روال ما این بود که هیچ مسیری برای پیروزی بر جبهه کفر آمریکا و همراهانش را نبستیم.

بیشتر بخوانید:

سردار فدوی: ‌تنبیه اسرائیل شدیدتر از قبل خواهد بود

وی تاکید کرد: جبهه میدان همواره باز بوده و جبهه دیپلماسی هم همیشه باز بوده است.

فدوی ادامه داد: عملکرد جبهه مقاومت بی‌نظیر است. کاری که در بیش از یک سال اخیر انجام شده، بی‌نظیر بوده است. یک جبهه بزرگ درست شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: خبیثان عالم فکر می‌کردند ما ذره ذره در جاهای مختلف هستیم، در حالی که کل منطقه، مقاومت شده است. وقتی ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن به عنوان یک ید واحده عمل می‌کنند یعنی ما با سرعت رو به جلو هستیم.

وی یادآور شد: نتیجه جنگ مسلم است که مطابق وعده الهی، پیروزی از آن حزب‌ خداست و شکست از آن حزب شیطان است. این‌بار هم داریم همین را می‌بینیم. ما چهل و پنج سال است که این وضعیت را می‌بینیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران ام‌القرای انقلاب اسلامی است‌. از اول بوده و الان هم هست. ما با قوت - مطابق فرامین امامان انقلاب اسلامی که سپاه آن فرامین را به عنوان بازوی ولایت فقیه اجرایی کرده است - از مظلوم دفاع می‌کنیم و با ظالم می‌جنگیم. ما دست همه کسانی که با ظلم و شرارت خبیثان آمریکایی و صهیونیست‌ها می‌خواستند مقابله به مثل کنند را پر کرده‌ایم.

فدوی تصریح کرد: الان فلسطینیان، حزب‌الله و یمن قدرتمند شدند و برای آمریکایی ها شاخ و شانه می‌کشند و آنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. این یعنی هر روز توان جبهه حق مقاومت و انقلاب اسلامی قوی‌تر می‌شود و این حتماً به پیروزی که همه عالم بتوانند ببینند ختم می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =