دعوای مدیر برنامه آقای تأثیرگذار در باشگاه!

مشکلات یکی از باشگاه‌های پرطرفدار با مدیر برنامه‌های بازیکنان خود به یکی از مهمترین مشکلات مدیریت این باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، با نزدیک شدن به خط پایان لیگ برتر، خیلی از تیم‌ها در صدد مذاکره برای تمدید قرارداد با بازیکنانی هستند که قراردادشان در اتمام فصل به پایان می‌رسد تا بتوانند مهره‌های کلیدی تیم خود را حفظ کنند.

به نظر می‌رسد که مشکلات این باشگاه با مدیر برنامه بازیکنان خود تمامی ندارد و سنگ اندازی یکی از مدیر برنامه‌ها برای تمدید قرارداد با بازیکنان ادامه دار است.

هرچند که باشگاه پیش از این به بازیکنان اعلام کرده بود که به تنهایی جهت تمدید قرارداد به این باشگاه بیایند اما همچنان مدیر برنامه‌ها نقش اصلی در تمدید قرارداد یا عدم تمدید قرارداد را ایفا می‌کند.

در همین رابطه طبق اخبار رسیده به خبرنگار ما، مشخص شد که در چند روز گذشته مدیر برنامه یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم لیگ برتری در باشگاه این بازیکن با مدیران به مشکل خورده است.

شنیده‌ها حاکی از این بود که مدیر برنامه‌های این بازیکن جهت تمدید قرارداد و مذاکره با مدیران وارد باشگاه شده است اما پس از به توافق نرسیدن با آنها بحث و بگو مگو بین آنها زیاد شده است و باعث شده است که درگیری در این باشگاه پیش بیاید.

هنوز مشخص نیست که باشگاه چه تکلیفی برای این بازیکن مشخص می‌کند و آیا با توجه به اینکه با مدیر برنامه‌های او به مشکل خورده است قرارداد خود را با این بازیکن تمدید می‌کند یا خیر و از طرفی این بازیکن یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم خود بوده است و سرمربی نیز نام او را برای لیست تمدید فصل آینده به مدیران این باشگاه تحویل داده است.

باید منتظر ماند و دید که مدیران این باشگاه چه خواهند کرد؟

کد خبر: 1133152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =