قریشی: بازی با مس رفسنجان خیلی برای ما مهم است

بازیکن ذوب آهن می‌گوید به دنبال حفظ روند پیروزی‌هایشان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، محمد قریشی در مورد پیروزی چهار بر صفر ذوب آهن مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگار ما گفت: بازی با آلومینیوم برای ما روز خیلی خاص و قشنگی بود زیرا چهار گل به ثمر رساندیم و با قدرت حریف را شکست دادیم و توانستیم تک رقمی شویم. واقعا روحیه همه بچه‌ها بالا بود حتی میشد بیشتر از چهار گل زد موقعیت های زیادی داشتیم.

او در مورد قضاوت داور و درگیری‌هایی که پیش آمد ادامه داد: من نباید در این باره صحبت کنم به هر حال حواشی اکثرا بیرون از زمین بود و داخل زمین اتفاق خاصی جز یک مورد رخ نداد و اینکه مهم است که ختم به خیر شد و بازی به نفع ما به اتمام رسید.

این بازیکن در مورد بسته ماندن دروازه ذوب آهن در این بازی عنوان کرد: به عنوان یک مدافع از موضوع خوشحال هستم و اینکه توانستیم از آن طرف چهار گل هم بزنیم خیلی لذت بخش بود به هر حال جا دارد به پارسا جعفری گلر جوانمان هم تبریک بگویم خیلی زحمت کشید.

قریشی در پایان در مورد دیدار پیش رو با مس رفسنجان افزود: بازی با مس رفسنجان خیلی برای ما مهم است زیرا دوست داریم به بردهایمان تداوم بخشیم و چهارمین پیروزی متوالی را کسب کنیم گرچه مس رقیب خیلی قابل احترامی است و کار مقابلش سخت اما ما هم تیم بسیار با شخصیتی هستیم.

کد خبر: 1133835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =