امیدهایمان برای بقا در لیگ برتر زنده است

مجتبی بیژن معتقد است امیدهای بازیکنان شهرخودرو به بقا در لیگ برتر بیشتر شده و به همین دلیل تا آخرین روز خواهند جنگید.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مجتبی بیژن در مورد شکست یک بر صفر فجر سپاسی توسط شهرخودرو گفت: بازی با فجر واقعا فینال و شش امتیازی بود و ما توانستیم به پیروزی برسیم. آنقدر بعد بازی در رختکن خوشحال بودیم که حد ندارد زیرا شانس بقا در لیگ را پیدا کردیم در حالی که تا هفته گذشته همه اعتقاد داشتند که این تیم سقوط کرده است ولی الان به این باور رسیده‌ایم که می‌توانیم بجنگیم و در لیگ بمانیم.

بازیکن شهرخودرو که در این دیدار گل زد ادامه داد: من پیش از این به ذوب آهن هم گل زده بودم آن هم از روی نقطه پنالتی و در این دیدار هم این اتفاق تکرار شد جا دارد از داور که جسورانه این پنالتی را اعلام کرد تشکر کنم. واقعا ما در خیلی از بازی‌ها از داوری ضربه دیدیم و در این بازی به حقمان رسیدیم و از روی ضربه پنالتی گل زدیم و بردیم و آن هم یک برد بسیار ارزشمند که بیشتر از سه امتیاز داشت.

این بازیکن در مورد شرایط شهرخودرو عنوان کرد: ما قعرنشین جدول هستیم و تا الان هم همه اعتقاد داشتند تیم ما می‌افتد حالا ما با این برد جان گرفته‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم نماینده خراسان را در لیگ برتر نگه داریم. حیف است که این تیم بخواهد به دسته پایین تر سقوط کند زیرا شهر خودرو تا دو سه فصل پیش در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت و متاسفانه به خاطر حواشی که پیش آمد امسال شرایط سختی پیدا کردیم.

بیژن در پایان دباره دیدار با نساجی که فصل گذشته در آنجا توپ میزد افزود در مشهد با هم تقابل میکنیم زیرا آنها هم در مشهد میزبانی می‌کنند و گویا فرقی ندارد و انگار برای هر رو تیم به نوعی خانگی محسوب می‌شود این دیدار برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است دیگر نباید امتیازی از دست بدهیم و حالا که شانس بقا در لیگ داریم باید این فرصت را غنیمت بشماریم. نساجی یک تیم بسیار حرفه‌ای است و امسال هم خوب کار کرده ولی ما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

کد خبر: 1133836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =