آخرین شهرآورد قرن و حاشیه‌هایش

حضور تماشاگران در ورزشگاه، یکی از مهمترین تفاوت‌های دربی ۹۸ نسبت به شهرآوردهای فصول اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، بدون شک دربی نود و هشتم حساس ترین بازی بیست و سومین هفته از لیگ بیست و یکم بود. در فصل جاری جنگ سرخابی‌های تهران در صدر جدول حساس‌تر از همیشه است و این مرتبه بر خلاف فصول اخیر دست برتر در اختیار استقلال است. دربی شماره ۹۸ یک بازی جذاب و تماشاگرپسند از کار در آمد و در نهایت با تساوی به پایان رسید.

برای اطلاع از اخبار و حواشی آخرین دربی قرن با ما همراه باشید.


۱۹:۵۵ - ژستد با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس به اولین بازیکن خارجی تاریخ استقلال بدل شد که در دربی گلزنی کرده است.


۱۹:۳۴ - آخرین دربی قرن با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. علی نعمتی و رودی ژستد گل‌های بازی را به ثمر رساندند.


۱۷:۳۰ - بازی با سوت مهدی سیدعلی آغاز شد. گزارش کامل اتفاقات مهم بازی را اینجا بخوانید.


۱۷:۱۱ - محمد مومنی در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی با توجه به اینکه چندروز قبل اعلام کرده بود ممکن است دربی را نبیند، اظهار داشت: به من گفتند بیا وگرنه نمی آمدم. فکر می‌کنم تیم خیلی آماده است. بخشی از مطالبات را هم مدیریت پرداخت کرده است.


۱۷:۰۸ - بیژن طاهری سرپرست استقلال: دو هفته پیش گفتم تا پایان فصل ۳ بازی داریم که امیدوارم هر ۹ امتیاز آن‌ها را بگیریم. تا الان ۶ امتیاز را گرفته‌ایم و به امیدخدا سه امتیاز بازی امروز را هم بگیریم تا بار قهرمانی را ببندیم.


۱۶:۵۰ - زمانی که حامد پاکدل قبل از شروع بازی قصد مصاحبه با رسانه‌ها را داشت فرشاد فرجی با کشیدن پیراهن مهاجم پرسپولیس مانع از گفت‌وگوی وی شد.


۱۶:۲۰ - در شرایطی‌که ساعتی به شهرآورد ۹۸ باقی‌مانده باشگاه پرسپولیس اقدام به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم کرده است. نکته مهم اینکه بازیکنان و کادرفنی مدت‌ها بود که منتظر این پرداخت بودند و امروز سرانجام به حسابشان واریز شد.


۱۵:۵۰ - ترکیب اولیه استقلال برای شهرآورد پایتخت مشخص شد.

حسین حسینی، عارف غلامی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و امیرارسلان مطهری


۱۵:۴۵-  یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از نفرات مدنظر خود برای دربی پایتخت رونمایی کرد.

احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و شرزود تمیروف


 ۱۵:۰۰- کریم باقری، ‌مربی تیم پرسپولیس به دلیل ابتلا به کرونا در بازی امروز حضور نخواهد نداشت.


۱۴:۳۰ - امید عالیشاه در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان پس از چند هفته مصدومیت به زمین رفت و در دربی حساس ۹۸ هم در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار دارد و احتمالا یکی از مهره‌های تعویضی پرسپولیس خواهد بود.


۱۳:۵۵ - در فاصله تنها چند ساعت تا آغاز مسابقه، باشگاه استقلال بخشی از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کرد تا دریافتی آبی‌ها به بیش از ۵۰ درصد برسد و آنها با روحیه مضاعفی به ورزشگاه آزادی بیایند. از قرارداد بازیکنان خارجی تیم استقلال حدود ۷۰ درصد داده و پاداش‌های قبلی اعضای این تیم نیز پرداخت شده.


۱۳:۲۰ - پنجعلی در گفتگو با ایسکانیوز: پرسپولیس امروز نباید بی‌محابا حمله کند (اینجا بخوانید)


۱۲:۴۵ - نامجومطلق در گفتگو با ایسکانیوز: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد (اینجا بخوانید)


۱۲:۲۰ - نمایی از استادیوم آزادی ۵ ساعت تا شروع دربی ۹۸

لحظه به لحظه با دربی ۹۸


۱۲:۰۰ - از آخرین گل به ثمر رسیده در جریان بازی در دربی ۲۱۴ دقیقه می‌گذرد. بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل همراه بود و دیدار قبلی سرخابی ها هم در جام حذفی فصل گذشته بود که در ۹۰ و حتی ۱۲۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی استقلال موفق به ثبت برتری مقابل حریف سنتی شد.

آخرین گل رد و بدل شده میان دو تیم در جریان بازی مربوط به دربی ۹۵ و گل عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۶ بود و بعد از آن دیگر گلی در جریان بازی ندیدیم.


۱۱:۴۵ - در فاصله ۶ ساعت تا شروع دربی ۹۸، درب های ورزشگاه آزادی باز شد و هواداران دو تیم وارد محوطه ورزشگاه شدند.


۱۰:۳۰ - از آخرین پیروزی آبی پوشان در جریان بازی دربی و در پایان وقت های قانونی، ۴ سال و ۱۶ روز می گذرد. استقلال در ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ با هدایت وینفرد شفر و با تک گل وریا غفوری توانست از سد پرسپولیس عبور کرده و در جریان بازی به پیروزی دست پیدا کند.


۰۹:۴۰ - طبق اعلام برنامه پخش دربی ۹۸ پایتخت میان دو تیم استقلال و پرسپولیس از شبکه سه سیما قرار است این بازی با گزارش جواد خیابانی برای علاقه مندان به تصویر کشیده شود.


۰۹:۰۵ - استقلال در ۶ بازی آخر خود به ۵ پیروزی و یک تساوی دست یافته است. استقلال در این ۶ هفته تنها یک گل خورده است.


۰۹:۰۲ - پرسپولیس در ۶ هفته گذشته ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست نصیبش شده است. این تیم در ۶ بازی قبلی خود فقط یک کلین‌شیت داشته است.


۰۹:۰۰ - ترکیب احتمالی پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان، رضا اسدی، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی و شیرزد تمیروف


۰۸:۴۵ - ترکیب احتمالی استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد


۰۸:۳۰ - مهدی سیدعلی در ۱۷ بازی پرسپولیس قضاوت کرده که طی آن برای قرمزها ۱۲برد، ۳مساوی و ۲ باخت ثبت شده. او همچنین ۶ پنالتی به سود و یک پنالتی به ضرر پرسپولیس گرفته است. سیدعلی به ۲ بازیکن پرسپولیس و ۴بازیکن حریف این تیم نیز کارت قرمز نشان داده است.


۰۸:۰۰ - مهدی سیدعلی در ۱۵ بازی استقلال قضاوت کرده که طی آن برای آبی‌ها ۹ برد، ۴ مساوی و ۲ باخت ثبت شده. او همچنین ۲ پنالتی به سود و یک پنالتی به ضرر استقلال گرفته است. سیدعلی به ۴ بازیکن استقلال و ۳ بازیکن حریف این تیم نیز کارت قرمز نشان داده است.

کد خبر: 1133927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =